“God glutenfri valg og utsøkt mat.”
Anmeldelse av Pizzanini - STENGT

Pizzanini
Beskrivelse: Restaurant har tre forskjellige kjøkken en del er pizza, indisk og à la carte. Det er en veldig koselig plass å ta med familien til spise god mat og drikke noe godt , Vi har mange forskjellige retter som kan tilpasse de fleste, Det er et sted for alle anledninger både for store og små. Det er også mulighet å ta seg cocktail her til sent på natt med masse gode cocktails.
Anmeldt 28. august 2020

Hyggelig betjening som fikk god gammeldags veiledning av eieren? Her ble det passet på at alle fikk det som trengtes for å få en hyggelig og god måltid på bordet. Fikk smake en god glutenfri øl som jeg ikke hadde smakt før. Maten var utsøkt og riktig sterkt kryddet, som vi liker det å ha. God smak og absolutt å anbefale. Her er det mange retter som er glutenfrie og det kan bli servert glutenfri naanbrød også. Her kommer vi sikkert tilbake.

3  Takk, togmyra
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk god indisk mat. Her er det virkelig verdt et besøk. Vi har besøkt utallige indiske restauranter i Norge og utland, og denne er fortsatt vår absolutte favoritt. Utsøkt chicken tikamasala, butter chicken og korma. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Elin W
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Vi har vært på mange indiske restauranter i Norge osv. Dette er den beste av dem alle, uten tvil! Jeg og min samboer har spist her mange ganger og vi er ALLTID fornøyde! Anbefales på det sterkeste både indisk & Pizza !

Takk, 135matst

Reisende som så på Pizzanini, så også på