kr 1 299
Fullt refunderbart før søn. 2. jun.
Bli belønnet med One Key
5,0 av 5 boblerRom
5,0 av 5 boblerService
IngvildJacobsen, Leder Quality Hotel Sarpsborg, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 12. des. 2018
Kjære Gjest, Tusen takk for din flotte tilbakemelding - vi er veldig takknemlig for at du tok deg tid til å gi oss slik ros. Vi gleder oss til å kunne ønske deg og dere hjertelig velkommen tilbake til oss, ved en senere anledning. Din supre tilbakemelding gis videre til våre ansatte.
Med beste hilsen, assisterende direktør - Ingvild Jacobsen
  • Agoda.com
1.5 km fra Quality Hotel Sarpsborg
Garden
    3.2 km fra Quality Hotel Sarpsborg
    This is from our appartment house K - Apartment with big loft.
    kr 1 285
    Gratis parkering
    kr 1 299
    0.0 km fra Quality Hotel Sarpsborg
    Svømmebasseng
    Restaurant serving food and beverage
    12.1 km fra Quality Hotel Sarpsborg
    • Booking.com
    11.8 km fra Quality Hotel Sarpsborg
    Se flere hoteller i Sarpsborg
    Anmeldt 15. september 2018

Vi har alltid bodd på dette hotellet når vi har vært i Sarpsborg. Denne ganger ble. I skuffet. Det virker som miljø og konferansegjester går foran trofaste gjester. Vi kom til hotellet den 11. September 2018. Var slitne etter lang reise. Rommet vi fikk var veldig lite. Ikke plass til koffertene våre. Rommet var oppredd til en person . Fikk vite at dette var et prøveprosjekt., som gikk på konferansegjester.. Resten av sengetøyet lå i skapet. Vi spurte om vi kunne får et større rom. Men da måtte vi i tilfelle betale kr 1200 mer for tre dager. Det virker som hotellet er kun et konferansehotell. Ingen service til vanlige gjester som har bodd på hotellet hvert år siden hotellet var nytt.

Dato for oppholdet: september 2018
    Takk, annein2018
    IngvildJacobsen, Leder  på Quality Hotel Sarpsborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2018

Kjære Gjest,
    Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen. Vi har 260 rom og 14 forskjellige romkategorier. Vi er lei for at vi ikke klarte å innfri deres forventninger om størrelsen på rommet, men dette er første gang vi har fått en tilbakemelding om at man ikke har plass til koffertene. Vi jobber stadig for å bli enda bedre på å ta hensyn til vårt miljø og prøveprosjektet handler om nettopp dette. Ved oppgradering av større rom, har vi forskjellige priskategorier og dynamisk prising. Vi har ca 50/50 gjestemiks av kurs og konferansegjester og ferie fritidsgjester og særlig i alle skolens ferier har vi så og si nesten 100% ferie fritidsgjester, så vårt fokus er absolutt å ta vare på alle gjester og behandle disse individuelt. Håper vi kan ønske dere hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning og benytter samtidig anledningen til å takke dere for at dere har vært trofaste gjester siden oppstart. Igjen beklager vi for at dere ble skuffet denne gangen, men håper dere tør å gi oss en ny sjanse igjen i fremtiden. Flott om dere da spesifiserer at dere ønsker stort rom.

assisterende direktør

Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Hotellet har fått en ansiktsløftning som er kjempefin. Rommet vi bodde på var lekkert. Gode senger. Frokostsalen har blitt skikkelig stilig og maten, god som alltid. De ansatte er veldig hyggelige. Som stamgjester kan vi absolutt anbefale et besøk.

Dato for oppholdet: august 2018
    Takk, Berit Ø
    IngvildJacobsen, Leder  på Quality Hotel Sarpsborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2018

Med beste hilsen, assisterende direktør - Ingvild Jacobsen

Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Nå var vi 2.gang i dette hotell. Første gang var i 2016. Det har skjedd mange forandringer i mellomrom. Noen er positivt men noen er også negativt. De har oppusset hele fellesareal og det ser veldig fint ut. Frokosten er fortsatt kjempebra med en store utvalg. Hele Personalet med Lekekameratene er kjempehyggelig. De har fått 2 shuffleboard I baren og fortsatt badeland og lekeland for barn. Men aktiviteter for hotellgjester, ( barn) blir mindre og mindre. De har ingen hoppeslott mer i konferanserom, ingen barnedans med lyd og lys...bare 10 min. med picollo, det lille lekerom ved siden av reception forsvant også og aktiviteter blir flyttet fra ett til en annen sted flere ganger f. ex. til bursdagsrom i superland.
    De fleste gjester i ferietider er fortsatt barna og jeg vil bare anbefaler at dere kan jo bruke en konferanserom for alle aktiviteter...

Dato for oppholdet: juli 2018
    Takk, icemanbln73h
    IngvildJacobsen, Leder  på Quality Hotel Sarpsborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2018

Kjære Gjest,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne konstruktive tilbakemeldingen. Veldig hyggelig at du synes hotellet er blitt fint og at frokosten og personalet er tipp TOPP.

Når det gjelder Barnas Hotell har vi valgt å stenge hoppeslottet, da dette ble ødelagt og vi er i en fase der vi vurderer flere muligheter for nye aktiviteter i vårt Qzone og Superland område. Vi renoverer vårt hotell og derfor har vi midlertidig flyttet barnas hotell inn til Superland, der det dessverre ikke er anledning til å utføre barnedisco. Vi har innført flere nye aktiviteter for barnas hotell, som blant annet stolleken, sisten, stiv heks, lek i ballbinge og labyrint - i tillegg har de gratis tilgang til Superland, under åpningstiden av barnas hotell kl 18.00-20.30 alle dager i skolens ferier.

Håper dere ønsker å benytte vårt hotell også i fremtiden - fortsatt riktig god sommer og velkommen tilbake til oss, ved en senere anledning.

Assisterende direktør

Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Servicen kunne vært bedre, ikke inntrykk av at det var gjort stort for å innfri våre ønsker om rom ved hverandre. Ulik informasjon om priser, tilbud etc. fra hvem man spurte. Veldig forvirrende. Forventa et langt mer barnefokusert hotell ut i fra reklame, men vært på bedre hoteller for barn enn dette. Grei frokost og buffe. Trangt familierom (mer som standard dobbelt rom med barneseng). Svarte ikke opp til forventningene, men fine dager på badeland og Superland.

Dato for oppholdet: juli 2018
    Takk, Anne-Marte K
    IngvildJacobsen, Leder  på Quality Hotel Sarpsborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2018

Kjære Gjest,
    Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen. Vi har 260 rom og 14 forskjellige romkategorier, vi er lei for at vi ikke klarte å innfri ønsket om rom ved hverandre - i skolens ferier fylles hotellet fullt, veldig ofte og da kan det være vanskelig å innfri alles ønsker. Vi har dynamisk og variable priser på rom, men prisene på våre varer og tjenester skal være like pr avdeling. Det er allikevel slik at f.eks mineralvann koster forskjellig i restaurant, i vår Lounge 24 eller i Superland/Badeland. Vi beklager at vi ikke klarte å tilfredstille deres forventninger denne gangen. Håper vi kan ønske dere hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning og benytter samtidig anledningen til å ønske dere en riktig god sommer videre.

assisterende direktør

Anmeldt 20. juni 2018 via mobile enheter

Vi kom først på hotellet da fikk vi beskjed at vi måtte sjekke ut kl 11 om morningen selv om vi har silver medlemskap, på hotell rommet er der bare ting til 2 selv om vi er 3, var her for 2 år siden kan trygt si at servicen er dårligere og at frokosten er dårlig de har for eksempel kokt skinke der det skulle være bacon.

Dato for oppholdet: juni 2018
    Takk, MrBiddi
    IngvildJacobsen, Leder  på Quality Hotel Sarpsborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juni 2018

Kjære Gjest,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne konstruktive tilbakemeldingen. Når det gjelder utsjekk for medlemmer står det på nettsidene og medlemsbetingelsene "mulighet for sen utsjekk kostnadsfritt - husk å avtale med resepsjonen". Det kan være at vi ikke hadde mulighet til dette denne dagen pga fullt hotell, isåfall anbefaler vi alltid å ta kontakt med resepsjonen, slik at man får en god dialog rundt dette.

Vi forsøkte oss med kalkunbacon, som ett sunnere alternativ til vanlig bacon. Dette har vi nå endret tilbake igjen, da vi fikk flere tilbakemeldinger på at våre gjester savnet vanlig bacon.

Til din informasjon så pusser vi opp hotellet og håper du og dere ønsker å besøke oss igjen ved en senere anledning. Benytter samtidig anledningen til å ønske deg og dine en riktig god sommer.

Assisterende direktør