Trip.com
Travelocity
Anmeldt 12. desember 2018

Sjekket inn i et bygg under litt ombygging virket det som.
Rommet var fint, badet og resten av rommet var rent.
God og variert frokost, også en del frukt.

Sentralt beliggende med enkel adkomst.

Staben var hyggelig, jeg ble godt mottatt både ved innsjekk og utsjekk. Under et spørsmål jeg hadde i resepsjonen ved et tidspunkt, var det to personer i resepsjonen. Den ene kvinnen valgte å sitte slik at hun viste ufint mye til å være i en resepsjon (meget kort skjørt, og dårlig fokus på å vite dette). Lite profesjonelt synes jeg.

Jeg fikk dessverre ikke brukt noen av fasilitetene (trening, badeland).
Vil bruke dette igjen om jeg skal samme sted med jobb.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, mkbg_oslo
IngvildJacobsen, Leder  på Quality Hotel Sarpsborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Kjære Gjest,

Tusen takk for din konstruktive tilbakemelding, som vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive. Vi tar dine kommentarer til etterretning og sørger for at vi blir enda bedre i morgen, enn det vi var i dag. Vi er glade for å høre at oppholdet hos oss, stod til deres forventning.
Benytter samtidig anledningen til å ønske deg en riktig god jul og hjertelig velkommen tilbake til oss igjen, ved en senere anledning.

Med beste hilsen
assisterende direktør

Anmeldt 11. desember 2018

Er vel kansje eit av dei beste hotella i Norge.Litt småe,men reine fine rom,nydelig frokost med kokk som lager omelett.Dyktig personal og eit kjempefint badeland med eigen relax avd.Minus pga dårlig komfor i ekstrasengene på romma,barna syns dei er harde og dårlige.Kjem garantert tilbake ved fleire annledninger,anbefales.

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, Stig H

Kjære Gjest, Tusen takk for din flotte tilbakemelding - vi er veldig takknemlig for at du tok deg tid til å gi oss slik ros. Vi gleder oss til å kunne ønske deg og dere hjertelig velkommen tilbake til oss, ved en senere anledning. Din supre tilbakemelding gis videre til våre ansatte.
Med beste hilsen, assisterende direktør - Ingvild Jacobsen

Anmeldt 15. september 2018

Vi har alltid bodd på dette hotellet når vi har vært i Sarpsborg. Denne ganger ble. I skuffet. Det virker som miljø og konferansegjester går foran trofaste gjester. Vi kom til hotellet den 11. September 2018. Var slitne etter lang reise. Rommet vi fikk var veldig lite. Ikke plass til koffertene våre. Rommet var oppredd til en person . Fikk vite at dette var et prøveprosjekt., som gikk på konferansegjester.. Resten av sengetøyet lå i skapet. Vi spurte om vi kunne får et større rom. Men da måtte vi i tilfelle betale kr 1200 mer for tre dager. Det virker som hotellet er kun et konferansehotell. Ingen service til vanlige gjester som har bodd på hotellet hvert år siden hotellet var nytt.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, annein2018
IngvildJacobsen, Leder  på Quality Hotel Sarpsborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2018

Kjære Gjest,
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen. Vi har 260 rom og 14 forskjellige romkategorier. Vi er lei for at vi ikke klarte å innfri deres forventninger om størrelsen på rommet, men dette er første gang vi har fått en tilbakemelding om at man ikke har plass til koffertene. Vi jobber stadig for å bli enda bedre på å ta hensyn til vårt miljø og prøveprosjektet handler om nettopp dette. Ved oppgradering av større rom, har vi forskjellige priskategorier og dynamisk prising. Vi har ca 50/50 gjestemiks av kurs og konferansegjester og ferie fritidsgjester og særlig i alle skolens ferier har vi så og si nesten 100% ferie fritidsgjester, så vårt fokus er absolutt å ta vare på alle gjester og behandle disse individuelt. Håper vi kan ønske dere hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning og benytter samtidig anledningen til å takke dere for at dere har vært trofaste gjester siden oppstart. Igjen beklager vi for at dere ble skuffet denne gangen, men håper dere tør å gi oss en ny sjanse igjen i fremtiden. Flott om dere da spesifiserer at dere ønsker stort rom.

Med vennlig hilsen
assisterende direktør

Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Hotellet har fått en ansiktsløftning som er kjempefin. Rommet vi bodde på var lekkert. Gode senger. Frokostsalen har blitt skikkelig stilig og maten, god som alltid. De ansatte er veldig hyggelige. Som stamgjester kan vi absolutt anbefale et besøk.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Berit Ø
IngvildJacobsen, Leder  på Quality Hotel Sarpsborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2018

Med beste hilsen, assisterende direktør - Ingvild Jacobsen

Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Nå var vi 2.gang i dette hotell. Første gang var i 2016. Det har skjedd mange forandringer i mellomrom. Noen er positivt men noen er også negativt. De har oppusset hele fellesareal og det ser veldig fint ut. Frokosten er fortsatt kjempebra med en store utvalg. Hele Personalet med Lekekameratene er kjempehyggelig. De har fått 2 shuffleboard I baren og fortsatt badeland og lekeland for barn. Men aktiviteter for hotellgjester, ( barn) blir mindre og mindre. De har ingen hoppeslott mer i konferanserom, ingen barnedans med lyd og lys...bare 10 min. med picollo, det lille lekerom ved siden av reception forsvant også og aktiviteter blir flyttet fra ett til en annen sted flere ganger f. ex. til bursdagsrom i superland.
De fleste gjester i ferietider er fortsatt barna og jeg vil bare anbefaler at dere kan jo bruke en konferanserom for alle aktiviteter...

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, icemanbln73h
IngvildJacobsen, Leder  på Quality Hotel Sarpsborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2018

Kjære Gjest,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne konstruktive tilbakemeldingen. Veldig hyggelig at du synes hotellet er blitt fint og at frokosten og personalet er tipp TOPP.

Når det gjelder Barnas Hotell har vi valgt å stenge hoppeslottet, da dette ble ødelagt og vi er i en fase der vi vurderer flere muligheter for nye aktiviteter i vårt Qzone og Superland område. Vi renoverer vårt hotell og derfor har vi midlertidig flyttet barnas hotell inn til Superland, der det dessverre ikke er anledning til å utføre barnedisco. Vi har innført flere nye aktiviteter for barnas hotell, som blant annet stolleken, sisten, stiv heks, lek i ballbinge og labyrint - i tillegg har de gratis tilgang til Superland, under åpningstiden av barnas hotell kl 18.00-20.30 alle dager i skolens ferier.

Håper dere ønsker å benytte vårt hotell også i fremtiden - fortsatt riktig god sommer og velkommen tilbake til oss, ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen
Assisterende direktør