Priceline
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 25. januar 2019 via mobile enheter

Et helt OK hotell.

Var her i forbindelse med jobb. Dette hotellet hadde både sine pluss og minus.
Rommene samt badet var ikke av den beste standarden. Fikk riktignok et handikap rom som trolig spilte en rolle på plassen og dusj/toalettet. Var her i januar og rommene var kalde ettersom det var dårlig isolert og fikk en liten trekk fra vinduet.

Baren i seg selv hadde fine lokaler men utvalget i drinker, vin og øl var ikke noe til å rope hurra for.

Det som reddet dette oppholdet for meg var frokosten! Der hadde de et ekstremt bra utvalg, egen kokk som laget omeletter etter ønsker og mye sitteplasser.

Dette hotellet har også treningsrom, lekeland og badeland som jeg/vi ikke fikk testet. Tror disse fasiliteten er mye av grunnen til at dette hotellet blir valg.

Så selv om denne anmeldelsen er basert på mitt opphold er jeg usikker på om den representere hotellet i sin helhet.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, KjetilH264
IngvildJacobsen, Leder  på Quality Hotel Sarpsborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. januar 2019

Kjære Gjest,

Tusen takk for din konstruktive tilbakemelding, som vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive. Vi tar dine kommentarer til etterretning og sørger for at vi blir enda bedre i morgen, enn det vi var i dag. Så fantastisk å høre at frokosten var flott. Vi er store på kurs og konferanse, samt ferie og fritid - det vil alltid lønne seg å sjekke direkte med oss før man booker, i forhold til ønsker og muligheter.
Håper vi får anledning til å ønske deg hjertelig velkommen tilbake til oss, ved en senere anledning.

Med beste hilsen

Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Takk for super nyttårsfeiring hos dere. Fantastisk nyttårsbuffet, velorganisert, godt bemannet og utrolig god mat. Fyrverkeriet var nydelig.

+ Stort pluss for mulighet til 3 barn på rommet.
+ Rikelig frokostbuffet
+ Badeland og superland leverer
+ Piccolo og ansiktsmaling var supert for de små
+ Oppgraderingene gjør det veldig trivelig både i bar området og i restauranten. Med mange små gjester bidrar det dempende interiøret til en behagelig lyd atmosfære
+ Hyggelig betjening

÷ Lite betjening i baren
÷ Kunne med fordel vært ett håndkle til hver på rommet som kunne tas med i badeland.

Vi kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, lillian1980
IngvildJacobsen, Leder  på Quality Hotel Sarpsborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Kjære Gjest, Tusen takk for din flotte tilbakemelding - vi er veldig takknemlig for at du tok deg tid til å gi oss slik ros. Vi gleder oss til å kunne ønske deg og dere hjertelig velkommen tilbake til oss, ved en senere anledning. Din supre tilbakemelding gis videre til våre ansatte. Godt nytt år.
Med beste hilsen, assisterende direktør - Ingvild Jacobsen

Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Vi kom hit for å delta i et lokalt arrangement fra en fredag, og ble møtt av hyggelig, serviceinnstilt personale og trivelig rom.
Nedtur da frokosten ble dominert av barnefamilier med tildels livlige barn, det ble litt høyere lydnivå enn komfortabelt - så vi tok med kaffen inn i «peisestuen», og satte oss langt inn.
Det gjorde også en av barnefamiliene, med tre små barn som måtte få løpe omkring og tydeligvis ville gjøre det nær oss. Opplyste idet vi gikk at vi hadde fortrukket fra spisesalen på grunn av støynivå, og da fikk vi beskjed om fra de fornærmede foreldreparet at vi værsågod fikk bare finne oss et annet hotell - siden «dette var et barnehotell».
Det hadde ikke vi hørt om, og i all markedsføring vi fikk med oss i forkant samt oppslag i hotellobbyen var det mye vekt på konferanse og, siden det var snart nyttår, kjærlighetsferie....
Ja, det er et badeland vegg i vegg - men i nyttårshelgen slår det oss ikke at det automatisk betyr at barnefamilier er målgruppen da?
Siden enkelte foreldre later til ikke å være særlig forståelsesfulle for oss som reiser uten barn, hva med å ha noen «stillesoner»?
Der det kan være mulig å slappe av med en morgenkaffe uten å føle det som vi urettmessig har sneket oss inn på barns lekeplass?
Da kommer heller ikke de trivelige ansatte i noen skvis mellom ulike gjestegruppers forventninger.
Dette trakk ned for vårt vedkommende, siden alt ellers har vært veldig hyggelig. Men vi vurderer å spise middagen vår et annet sted, av ovenfornevnte årsak.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Akela13

Kjære Gjest,

Tusen takk for din gode og konstruktive tilbakemelding. Så fint å høre at dere opplevde oss som serviceinnstilte og hyggelige. Vi er lei oss for at dere denne gangen opplevde gjester som ikke viste særlig forståelse, det er klart at vårt barområde er å anse som en stillesone. Vi har store arealer i både superland og badeland som er godt tilpasset for at barn kan boltre seg fritt med lek og moro.
Vi ønsker at dere ved en senere anledning gir oss beskjed, så skal vi hjelpe å opprettholde roen som er tiltenkt i vårt bar/peisområdet.
Hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.
Riktig godt nytt år.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Showet var kjempe bra

Men julematen var dårlig.
Ribba var tørr, ikke saftig i det heletatt.
Pinnekjøttet lå å fløt i saus.

Vekterne hadde dårlig holdning til høylytte.
Dårlig organisering av bar.
Det virket som om de var for få på jobb

Etter showet som sluttet ved 23 tiden, kunne man fortsatt med musikk på senen slik at gjestene kunne hatt ett sted å danse og oppholde seg.

Full pott for Showet
Null pott for øvrig
Ergo 2 stjerner fra meg

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, pialill
IngvildJacobsen, Leder  på Quality Hotel Sarpsborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Kjære Gjest,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Så flott at showet falt i smak. Vi har fått svært mange gode tilbakemeldinger på maten, men tar dine kommentarer til etterretning og bringer det videre til vår kjøkkensjef. Med fullt hus og julebord, kan det til tider bli noe kø i hovedbaren. Vi har også barer i restauranten, der det ofte er mindre trykk. Vi har tatt en beslutning om å ikke ha disco etter showet, som tidligere år. Dette har med vår ansvarlige vertskapsrolle og ett ønske om å holde en god og litt roligere atmosfære på vårt hotell.
Håper vi får anledning til å ønske dere hjertelig velkommen tilbake til oss igjen, ved en senere anledning. Benytter samtidig anledningen til å ønske deg en riktig god jul og ett godt nytt år.
Med vennlig hilsen

Anmeldt 12. desember 2018

Sjekket inn i et bygg under litt ombygging virket det som.
Rommet var fint, badet og resten av rommet var rent.
God og variert frokost, også en del frukt.

Sentralt beliggende med enkel adkomst.

Staben var hyggelig, jeg ble godt mottatt både ved innsjekk og utsjekk. Under et spørsmål jeg hadde i resepsjonen ved et tidspunkt, var det to personer i resepsjonen. Den ene kvinnen valgte å sitte slik at hun viste ufint mye til å være i en resepsjon (meget kort skjørt, og dårlig fokus på å vite dette). Lite profesjonelt synes jeg.

Jeg fikk dessverre ikke brukt noen av fasilitetene (trening, badeland).
Vil bruke dette igjen om jeg skal samme sted med jobb.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, mkbg_oslo
IngvildJacobsen, Leder  på Quality Hotel Sarpsborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Kjære Gjest,

Tusen takk for din konstruktive tilbakemelding, som vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive. Vi tar dine kommentarer til etterretning og sørger for at vi blir enda bedre i morgen, enn det vi var i dag. Vi er glade for å høre at oppholdet hos oss, stod til deres forventning.
Benytter samtidig anledningen til å ønske deg en riktig god jul og hjertelig velkommen tilbake til oss igjen, ved en senere anledning.

Med beste hilsen