Expedia.comUSD 142
ZenHotels.comUSD 166
Orbitz.comUSD 142
TripadvisorUSD 142
Anmeldt 24. november 2020

Det mest positive med hotellet, er personalet. Veldig imøtekommende og hyggelige. Gratis og lett tilgjengelig parkering. Men dette er ikke stedet for den som sliter med innsovning. Du hører naboen lett, også sisterner. Frokosten så bra ut, men det er ikke mye jeg tør å plukke fra buffet når smittetallene (Covid) er på vei opp. Rommet virket rent, men luktet gammelt og støvete - mulig at en rens av gulvteppet hadde hjulpet. Senga var god, men synd at det er plassert en røykvarsler som blinker rødt i ett rett over senga - mulig det er pga at batteriet skulle vært skiftet ? Totalt sett, ikke et hotell jeg vil benytte meg av igjen.

Dato for oppholdet: november 2020
Takk, kennethnG4987SY
Loreta Gomez, Annet på Quality Hotel Sarpsborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. januar 2021

Kjære gjest,

Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding.
Det setter vi pris på. :)

Røykvarsleren blinker fordi den er fungerende, ikke pga av batteri.
Skulle det ha vært noe galt med denne, hadde vi fått direkte beskjed på branntavla i resepsjonen.
Så det er helt trygt, men skjønner dette med blinkingen.

Ønsker deg en fin dag videre!

Anmeldt 20. november 2020 via mobile enheter

Hyggelig personale
Fine rom
God frokost
Mange parkeringsplasser

Her har vi vært flere ganger. Badelandet tilknyttet er en fin ting å bruke tid på når man skal slå ihjel tid en dag.
Det er også fler matbutikker i gåavstand fra hotellet som er et pluss når man trenger noe enkelt og billig å spise.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, gingerfy

Kjære gjest,

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding

Anmeldt 22. oktober 2020

Ligger sentralt tilknyttet Grålum ved motorveien. Alt du trenger i umiddelbar gangavstand og godt med parkering utenfor. Har bodd her flere ganger tilknyttet jobb og har ingenting å klage på.

Ble mottatt av en svært hyggelig ansatt i resepsjonen, og raskt ekspedert. Rommene er helt OK og renhold var topp. Det eneste jeg ikke liker vegg til vegg teppe. Hadde litt problemer med å få på varmeovnen, men med litt feilsøking fikk jeg skrudd den på.

Middag i restauranten. Super service fra servitører, og ekstra honnør til Marcus her. Frokosten på samme sted. Den er alltid god. Corona tiltakene er godt ivaretatt på hotellet.

Flott område i 1. etg. med mange sittegrupper. Finnes også mulighet for å spill shuffleboard. Mulighet for bading i anlegget, aldri prøvd dette.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, jonasveiberg

Kjære gjest,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding.
Det setter vi pris på. :)
Tilbakemeldingen er også tatt videre til Marcus som hilser tilbake.

Anmeldt 9. oktober 2020 via mobile enheter

Jeg er veldig fornøyd med servicen og imøtekommenheten på dette hotellet. Veldig hyggelig sted å bo med barna og de vil alltid komme tilbake hver gang vi bor der. Anbefales på det varmeste. Badeland er helt supert også.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, pluggen1

Kjære gjest,

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding.

Anmeldt 8. oktober 2020 via mobile enheter

Hotellet er et drømmested for barn (og voksne) Frokosten er helt himmelsk og sengene er superkomfortable. Herlig at alle kan bade i det flotte badelandet. Det er også fint at det ligger rett ved Inspiria. Det er også moro at Lollo og Bernie kommer innom både badelandet og til de fine salongene på hotellet. Vi anbefaler hotellet til andre

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, greteete

Kjære gjest,

Tusen takk for fantastisk hyggelig tilbakemelding!