Booking.comUSD 147
CheapTicketsUSD 147
Anmeldt 2. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Elisabeth S, Resepsjonssjef på Scandic Sarpsborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Anmeldt 3. september 2018

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Elisabeth S, Resepsjonssjef på Scandic Sarpsborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2018

Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Våknet opp klokken 8 av boring i veggen. Litt for tidlig for min del med sånn støy.
Kan ikke huske å ha fått beskjed om oppussingsarbeid heller verken ved booking eller ved innsjekk, så dette synes jeg var svakt. Ellers helt greit hotell.

Dato for oppholdet: august 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Tryui

Hei. Takk for din tilbakemelding. Vi beklager så mye at du opplevde bråk fra oppussingsarbeid om morgenen. Støyen og arbeidet foregikk på kjøpesenteret som vi legger vegg i vegg med. Dessverre hadde vi ikke fått informasjon fra kjøpesenteret at det skulle foregå arbeid lørdag morgen, så vi ble like overrasket. Resepsjonisten ringte vekter ved det aktulle senteret og fikk stoppet bråket frem til formiddagen. Ønsker deg velkommen tilbake og da blir det en bedre hotellopplevelse uten støy.

Anmeldt 8. august 2018

Hotellet gir meget bra service. Frokosten var meget god og de hadde loff !! Jeg er så lei av å spise "fuglefrø" brød til frokost som andre hoteller serverer i miljø/helsens navn. De har også greid å servere bløtkokte egg. Mine siste hotellbesøk har det stått at det skal være bløtkokte egg men de har vært hardkokte. Hotellet har 10 GRATIS parkeringsplasser. Om det er fult så forteller de deg hvor du kan parkere gratis.

Toppen hotell !!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, ivartina

Kjære gjest. Tusen takk for din flotte tilbakemelding av ditt opphold hos oss. Helt topp at du fikk bløtkokte egg som du ønsket !
Ønsker dere velkommen tilbake ved neste anledning, noe jeg tror dere allerede har vært og det gleder oss.

Anmeldt 31. juli 2018

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Elisabeth S, Resepsjonssjef på Scandic Sarpsborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2018