Reiseglad_60-modell
Hokksund, Norge
Anmeldelse av Scandic Sarpsborg
3,0 av 5 boblerAnmeldt 8. nov. 2018
Dato for oppholdet: oktober 2018
Romtips: Rom i høyden som vender mot nord er minst støyutsatt.
3,0 av 5 boblerVerdi
4,0 av 5 boblerRenslighet
3,0 av 5 boblerService
Elisabeth S, ResepsjonssjefScandic Sarpsborg, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 15. nov. 2018
Kjære gjest. Takk for din tilbakemelding. Ønsker deg velkommen tilbake ved neste andledning.
    kr 1 120
    • Expedia.com
      kr 1 142
    0.0 km fra Scandic Sarpsborg
    Bar/lounge
    Restaurant serving food and beverage
      kr 758
      kr 1 313
    12.5 km fra Scandic Sarpsborg
    Se flere hoteller i Sarpsborg
    Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Dette er det værste hotellet eg har overnatta på i norge! Hold avstand!!

Svært nedlatende og surt personale ved inn og utsjekk. 480,- i parkering for eit døgn! Den minimale frukosten som blei servert starta dei og rydde vekk 09.45, sjølv om den skulle vare fram til 10.00.
    Alle gjester blei kjeppjaga vekk frå frokost området etter det.
    Er medlem av scandic hotells kundeprogram, så spurde fint om dette kortrt kunne registreres ved utsjekk. Blei då møtt med endå meir sukking og håning, samt ei real verbal overhøvling om at dette måtte registreres ved ankomst. Og at det var svært tidskrevjande for ho bak disken og gjere dette i etterkant.

Romma var gamle, svært slitt, og sopp og råte på badet.

Rett og slett eit heilt forferdelig opphold!

Dato for oppholdet: november 2018
    Takk, fremmersvik
    Elisabeth S, Resepsjonssjef på Scandic Sarpsborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Hei Alf. Takk for din tilbakemelding.
    Vi synes det er meget trist at du opplevde et dårlig hotellopphold hos oss.
    Og vi beklager på det sterkeste at personalet ikke var imøtekommende. Det er tatt opp med medarbeiderne som var på jobb, og vi skal gjøre vårt ytterste for at det ikke skjer igjen. Når det gjelder at frokost stengte for tidlig skulle vi ønske at du kunne ta kontakt med oss, slik at vi får et tydelig bilde av hva som har skjedd. Send gjerne en mail på elisabeth.steen@scandichotels.com
    Vi håper du vil vurdere å komme tilbake og vi skal sørge for at du får en god hotelleopplevelse.

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Rommet var trangt, måtte gå sidelengs for å komme til den enne siden av sengen.
    Veldig trangt bad.
    Var reint å pent.
    Men elendig ventilasjon om det i det helle tatt har ventilasjon.
    Til frokost, var varmmaten kald, og vi var der 07.30 og frokosten starta kl 07.00
    Ukoselig sted og spise frokosten, satt i lobbyen, og var bygd som et åpent kontor landskap.

Nei vi kommer ikke tilbake.

Finn et annet

Dato for oppholdet: november 2018
    2  Takk, totta1974

Hei Tor. Takk for din anmeldelse. Vi håper du vil vurderere å komme tilbake slik at vi kan gi deg en bedre hotellopplevelse. Ring oss da direkte for å få god informasjon om hvilket rom du skal booke hvis du vil ha bedre plass. Vi beklager så mye at maten ikke var varm til frokost. Det er tatt opp med kjøkkenet.
    Takk for at du valgte Scandic, kanskje vi sees igjen.

Anmeldt 2. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
    Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
    Elisabeth S, Resepsjonssjef på Scandic Sarpsborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Anmeldt 3. september 2018

Dato for oppholdet: september 2018
    Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
    Elisabeth S, Resepsjonssjef på Scandic Sarpsborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2018

Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Våknet opp klokken 8 av boring i veggen. Litt for tidlig for min del med sånn støy.
    Kan ikke huske å ha fått beskjed om oppussingsarbeid heller verken ved booking eller ved innsjekk, så dette synes jeg var svakt. Ellers helt greit hotell.

Dato for oppholdet: august 2018
    Takk, Tryui

Hei. Takk for din tilbakemelding. Vi beklager så mye at du opplevde bråk fra oppussingsarbeid om morgenen. Støyen og arbeidet foregikk på kjøpesenteret som vi legger vegg i vegg med. Dessverre hadde vi ikke fått informasjon fra kjøpesenteret at det skulle foregå arbeid lørdag morgen, så vi ble like overrasket. Resepsjonisten ringte vekter ved det aktulle senteret og fikk stoppet bråket frem til formiddagen. Ønsker deg velkommen tilbake og da blir det en bedre hotellopplevelse uten støy.