Rita lill P
1,0 av 5 boblerRom
3,0 av 5 boblerSted
3,0 av 5 boblerService
3,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Elisabeth S, ResepsjonssjefScandic Sarpsborg, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 15. nov. 2018
Hei Rita. Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for at du ikke trivdes under ditt opphold.
Det finnes offentlig parkering i nærheten av hotellet som er gratis fra 16.00-08.00, og hele søndag. Vi er klar over at noen av rommene våre er små, vi anbefaler derfor å reservere et dobbeltrom selv om man skal bo alene. Nattevakten går runder på hotellet for å ivareta sikkerheten. Da kan døren være låst i korte perioder i løpet av natten. Håper du vil vuderere å komme tilbake, slik at vi kan gi deg en bedre hotelleopplevelse.
  • Strawberry Hotels
2.9 km fra Scandic Sarpsborg
Svømmebasseng
  • Priceline
1.4 km fra Scandic Sarpsborg
Garden
  • Agoda.com
4.5 km fra Scandic Sarpsborg
This is from our appartment house K - Apartment with big loft.
  • Priceline
  • Scandic Hotels
    kr 1 137
0.0 km fra Scandic Sarpsborg
Bar/lounge
Restaurant serving food and beverage
    kr 941
  • Strawberry Hotels
12.5 km fra Scandic Sarpsborg
Se flere hoteller i Sarpsborg
Anmeldt 8. november 2018

Vi har benyttet dette hotellet flere ganger i forbindelse med idrettsarrangement. Hotellet er et typisk byhotell, med begrenset parkering. Parker i gata på offentlige parkeringsplasser, plassen nærmest hotellet er relativt kostbar. Rommene er bra, men rom som vender ut mot gata, kan være støyutsatt. Frokosten serveres i resepsjonen, hvor plassen er noe begrenset.

Romtips: Rom i høyden som vender mot nord er minst støyutsatt.
Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Reiseglad_60-modell
Elisabeth S, Resepsjonssjef på Scandic Sarpsborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Kjære gjest. Takk for din tilbakemelding. Ønsker deg velkommen tilbake ved neste andledning.

Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Dette er det værste hotellet eg har overnatta på i norge! Hold avstand!!

Svært nedlatende og surt personale ved inn og utsjekk. 480,- i parkering for eit døgn! Den minimale frukosten som blei servert starta dei og rydde vekk 09.45, sjølv om den skulle vare fram til 10.00.
Alle gjester blei kjeppjaga vekk frå frokost området etter det.
Er medlem av scandic hotells kundeprogram, så spurde fint om dette kortrt kunne registreres ved utsjekk. Blei då møtt med endå meir sukking og håning, samt ei real verbal overhøvling om at dette måtte registreres ved ankomst. Og at det var svært tidskrevjande for ho bak disken og gjere dette i etterkant.

Romma var gamle, svært slitt, og sopp og råte på badet.

Rett og slett eit heilt forferdelig opphold!

Reisetype: Reiste alene
Takk, fremmersvik

Hei Alf. Takk for din tilbakemelding.
Vi synes det er meget trist at du opplevde et dårlig hotellopphold hos oss.
Og vi beklager på det sterkeste at personalet ikke var imøtekommende. Det er tatt opp med medarbeiderne som var på jobb, og vi skal gjøre vårt ytterste for at det ikke skjer igjen. Når det gjelder at frokost stengte for tidlig skulle vi ønske at du kunne ta kontakt med oss, slik at vi får et tydelig bilde av hva som har skjedd. Send gjerne en mail på elisabeth.steen@scandichotels.com
Vi håper du vil vurdere å komme tilbake og vi skal sørge for at du får en god hotelleopplevelse.

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Rommet var trangt, måtte gå sidelengs for å komme til den enne siden av sengen.
Veldig trangt bad.
Var reint å pent.
Men elendig ventilasjon om det i det helle tatt har ventilasjon.
Til frokost, var varmmaten kald, og vi var der 07.30 og frokosten starta kl 07.00
Ukoselig sted og spise frokosten, satt i lobbyen, og var bygd som et åpent kontor landskap.

Nei vi kommer ikke tilbake.

Finn et annet

2  Takk, totta1974

Hei Tor. Takk for din anmeldelse. Vi håper du vil vurderere å komme tilbake slik at vi kan gi deg en bedre hotellopplevelse. Ring oss da direkte for å få god informasjon om hvilket rom du skal booke hvis du vil ha bedre plass. Vi beklager så mye at maten ikke var varm til frokost. Det er tatt opp med kjøkkenet.
Takk for at du valgte Scandic, kanskje vi sees igjen.

Anmeldt 2. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Elisabeth S, Resepsjonssjef på Scandic Sarpsborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Anmeldt 3. september 2018

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Elisabeth S, Resepsjonssjef på Scandic Sarpsborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2018