Agoda.com
Anmeldt 7. januar 2019

Dato for oppholdet: januar 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Elisabeth S, Resepsjonssjef på Scandic Sarpsborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2019

Anmeldt 28. november 2018

Ingen ting å henge noe opp på hverken på badet eller i gangen. Det var dårlig belysning generelt. Personalet i frokostrommet var overivrige til å rydde av bordene før man var ferdig med frokosten. Badet var også slurvete rengjort.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Pioneer37181340653
Elisabeth S, Resepsjonssjef på Scandic Sarpsborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Hei. Takk for din tilbakemelding. Det er trist at du ikke var fornøyd med oppholdet. Vi er klar over at det kan være svak belysning i noen rom, og vi jobber for en utbedring. Renoldet på badet vil bli tatt opp med housekeeping, slik at det ikke skjer igjen. Vi beklager at du opplevde at frokostpersonalet ryddet for raskt av. Det var en dag med mange frokostgjester og tanken var å holde oppvask ajour til enhver tid, slik at det var bord raskt klare til neste gjest. Vi håper du vil vurdere å komme tilbake og du skal få en bedre hotellopplevelse. Ønsker deg en fin førjulstid.

Anmeldt 13. november 2018

Elendig og trangt rom. Frokosten og frokostsalen holder ikke mål. Meget dyr parkering. Ikke tilgjengelig nattevakt og ingen ringeklokke ved inngangsdøren. Hotelloppholdet var en trist opplevelse. Styr unna dette hotellet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Rita lill P
Elisabeth S, Resepsjonssjef på Scandic Sarpsborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Hei Rita. Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for at du ikke trivdes under ditt opphold.
Det finnes offentlig parkering i nærheten av hotellet som er gratis fra 16.00-08.00, og hele søndag. Vi er klar over at noen av rommene våre er små, vi anbefaler derfor å reservere et dobbeltrom selv om man skal bo alene. Nattevakten går runder på hotellet for å ivareta sikkerheten. Da kan døren være låst i korte perioder i løpet av natten. Håper du vil vuderere å komme tilbake, slik at vi kan gi deg en bedre hotelleopplevelse.

Anmeldt 8. november 2018

Vi har benyttet dette hotellet flere ganger i forbindelse med idrettsarrangement. Hotellet er et typisk byhotell, med begrenset parkering. Parker i gata på offentlige parkeringsplasser, plassen nærmest hotellet er relativt kostbar. Rommene er bra, men rom som vender ut mot gata, kan være støyutsatt. Frokosten serveres i resepsjonen, hvor plassen er noe begrenset.

Romtips: Rom i høyden som vender mot nord er minst støyutsatt.
Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Reiseglad_60-modell

Kjære gjest. Takk for din tilbakemelding. Ønsker deg velkommen tilbake ved neste andledning.

Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Dette er det værste hotellet eg har overnatta på i norge! Hold avstand!!

Svært nedlatende og surt personale ved inn og utsjekk. 480,- i parkering for eit døgn! Den minimale frukosten som blei servert starta dei og rydde vekk 09.45, sjølv om den skulle vare fram til 10.00.
Alle gjester blei kjeppjaga vekk frå frokost området etter det.
Er medlem av scandic hotells kundeprogram, så spurde fint om dette kortrt kunne registreres ved utsjekk. Blei då møtt med endå meir sukking og håning, samt ei real verbal overhøvling om at dette måtte registreres ved ankomst. Og at det var svært tidskrevjande for ho bak disken og gjere dette i etterkant.

Romma var gamle, svært slitt, og sopp og råte på badet.

Rett og slett eit heilt forferdelig opphold!

Reisetype: Reiste alene
Takk, fremmersvik

Hei Alf. Takk for din tilbakemelding.
Vi synes det er meget trist at du opplevde et dårlig hotellopphold hos oss.
Og vi beklager på det sterkeste at personalet ikke var imøtekommende. Det er tatt opp med medarbeiderne som var på jobb, og vi skal gjøre vårt ytterste for at det ikke skjer igjen. Når det gjelder at frokost stengte for tidlig skulle vi ønske at du kunne ta kontakt med oss, slik at vi får et tydelig bilde av hva som har skjedd. Send gjerne en mail på elisabeth.steen@scandichotels.com
Vi håper du vil vurdere å komme tilbake og vi skal sørge for at du får en god hotelleopplevelse.