“Suverent spisested”

Vurdert som nr. 5 av 41 Restauranter i Sarpsborg
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 2. august 2020

Vi valgt å spise her pga gode omtaler på tripadvisor. Det var lurt! Stedet har kjempegod mat, rause porsjoner, meget serviceinnstilt betjening og helt OK prisnivå. Det var rent overalt, de kom med en flaske antibac til bordet, menyene var rene og nye. WC i topp tilstand. Vi er kjempefornøyde og drar gjerne tilbake!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 702ninaj

Anmeldt 22. mars 2020

Et sted hvor maten alltid smaker godt og blide ansatte yter veldig god service. China Plaza kan virkelig anbefales for alle som er glade i kinesisk mat.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, Peter P
Anmeldt 14. mars 2020

Maten er alltid god. Ikke så mye, for meg som ikke er så glad i ris. Jeg får derfor lite mat for pengene, men utrolig hyggelig sted.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Lasse J
Anmeldt 5. mars 2020 via mobile enheter

Kjempe god mat. Servicen er alltid hyggelig og kjempe blide servitører.

Har forskjellige asiatiske retter.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, livbentee
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Maten er god. Ikke fantastisk eller noe utover det forventede. Den er akkurat slik kinesisk mat skal være.
Konsistens, varme, krydder, smak...akkurat riktig. Ikke noe ekstra fix fax.
Men betjeningen: Det er ingen noe sted i noen bransje som kan måle seg!

Dato for besøk: november 2019
Takk, PlanetNorway

Reisende som så på China Plaza, så også på

Sarpsborg, Sarpsborg kommune

Har du vært i China Plaza? Del dine erfaringer!