“Skuffende hovedretter”

Vurdert som nr. 4 av 43 Restauranter i Sarpsborg
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 12. august 2021

Jeg har spist på denne restauranten en del ganger opp gjennom årene. Bra service og blide mennesker. Fortsatt hyggelige lokaler men begynner å vise sin alder. Bakgården er ett pluss når det fine været er på plass.

Når det kommer til maten så har den mistet sin kvalitet. Vi bestilte 2 forretter og 2 hovedretter med biff. Biff kjøttet har fått en merkelig konsistens som minnet om gummi, dette gikk igjen i begge rettene. Vi fikk en liten bolle med ris på 2 personer, måtte be om påfyll. Ellers var grønnsaker, saus, garnityr bra.

Vi var her igjen og spiste for kort tid siden, vi bestilte Husets And som var veldig god. Bestilte også Biff Chopsuey, også denne gangen var kjøttet preget av gummikonsistens, grønnsaker, saus osv. var fortsatt bra.

Synd at dette skal skje igjen, håpet dette kun var ett engangstilfelle.

Takk, 191torea

Anmeldt 14. juni 2021

Maten var ikke verdt prisen. For dyr i forhold til hva du fikk. Massete betjening og dårlig service!

Takk, 141steinarm
Anmeldt 2. august 2020

Vi valgt å spise her pga gode omtaler på tripadvisor. Det var lurt! Stedet har kjempegod mat, rause porsjoner, meget serviceinnstilt betjening og helt OK prisnivå. Det var rent overalt, de kom med en flaske antibac til bordet, menyene var rene og nye. WC i topp tilstand. Vi er kjempefornøyde og drar gjerne tilbake!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 702ninaj
Anmeldt 22. mars 2020

Et sted hvor maten alltid smaker godt og blide ansatte yter veldig god service. China Plaza kan virkelig anbefales for alle som er glade i kinesisk mat.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, Peter P
Anmeldt 14. mars 2020

Maten er alltid god. Ikke så mye, for meg som ikke er så glad i ris. Jeg får derfor lite mat for pengene, men utrolig hyggelig sted.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Lasse J

Reisende som så på China Plaza, så også på

Sarpsborg, Sarpsborg kommune

Har du vært i China Plaza? Del dine erfaringer!