Melding fra Tripadvisor:Midlertidig stengt
Inspirerende og morsomt

Anmeldt 8. oktober 2019
gunhildr2018
Ålgård, Norge
Perfekt senter for store og små

Anmeldt 25. juli 2019
86jonasberg
Lillestrøm, Norge

Anmeldt 20. februar 2020

Lite å trangt, kjedelige aktiviteter som barna ikke opplevde nyttig eller motiverende. Stort slitasje å ikke behjelpelig personal. Stasjoner/aktiviteter ble beskrevet dårlig å fungerte ikke.
Skulle være mere fysiske aktiviteter å mindre der det trykkes på en knapp uten å forstå helheten.

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, mariatW9894XA
Anmeldt 8. oktober 2019 via mobile enheter

Mye morsomme og lærerike aktiviteter for store og små. Vi likte spesielt godt stjernevisningen i planetariet. Veldig god og rimelig mat i kaféen.

Dato for opplevelse: oktober 2019
1  Takk, gunhildr2018
Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Veldig variert og stort senter med mange muligheter og lek og aktiviteter for både store og små. God mat har de, greie priser er det også.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, 86jonasberg
Anmeldt 28. februar 2019

Flott sted, gir et nytt og oppdatert inntrykk. Men da vi var der (og der mista de en stjerne) var det noen av aktivitetene som ikke virket.
Uansett var det mye moro igjen. Fint også med forestillinger gjennom dagen, de trekker en del folk og da blir det merkbart færre på selve utstillingen.
Oversiktlig og lett å holde øye med barna.

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, Arne R
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Her kan ungene boltre seg og bruke energien ,voksne kan også låne sykkel og sykle rundt på den fine sykkel banen .Trampoline kan hoppes på ,men en litt stiv pris 50kr for 5min.Veldig hyggelig personal ute og inne

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 533stinel