“Nydelig mat, men service sto ikke i stil”
Anmeldelse av Festiviteten Sarpsborg

Festiviteten Sarpsborg
Vurdert som nr. 1 av 46 Restauranter i Sarpsborg
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 26. desember 2018

Da vi ankom restaurant , var ikke bordet klart. Vi hadde bestilt i meget god tid.. Ble stående og vente en stund, mye frem og tilbake. Men fikk omsider bord, da var vi på vei til å gå et annet sted å spise.
Fikk grei info om dagens 3 retter. Vi bestilte alle forskjellige retter, alt var nydelig, og ble servert på samme tid.
Men måtte selv spørre om å få mer vin, virket som de hadde det litt for travelt. Når det kom til dessert, bestilte noen dessert som var dagens dessert, men den var vist ikke mer igjen av. Men desserten de fikk var nydelig. Måtte igjen påkalle servitør for å få påfyll av kaffe, igjen fraværende servitør. Dette var ikke veldig sent på kvelden, og følte nok at toalettene burde vært vasket..luktet ikke godt der.

2  Takk, mokkanikka

Anmeldt 7. november 2018

Deilig mat og drikke.Hyggelig betjening selv om de kunne kommet for å høre om vi trengte mer drikke. Kunne solgt mer! Lokalet har en flott og gammel stil.

1  Takk, Nina A
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Mat
En meget god kalvetartar til forrett etterfulgt av en perfekt stekt indrefilet med snadder hadde gjort susen. Men... enkelte valgte feil. En fryktelig syrlig ceviche måtte sendes tilbake, men fikk i gjengjeld den deilige kalvetartaren. En god varmrøkt lakserett, en fiskesuppe med litt for mye tomatpuré. Forrett: Bra! Hovedretten tar laaang tid. Generelt preget av for mye bløtt; burde spesielt vært noe mer crunchy til oksekjaken og piggvaren (som forøvrig bør få navnet piggvarsuppe). Oksekjaken er ikledd litt for mye fett, men god på smak såvel som tilbehøret! I skrivende stund heller jeg fortsatt i meg vann, så frykt ikke at du blir snytt for salt i maten. Hovedrett: OK minus.

Atmosfære
Eneste bord i lokalet så moroa må vi lage sjøl. Det får vi fint til med sol til utover kveldinga og kald Borg i glasset.

Service
Servitøren er alltid på plass og gjør en god jobb. Serverer herlig brød, focaccia og knekkebrød med hjemmelaget smør når vi ankommer.

Altså en gjennomsnittlig, dog litt dyr kveld på Festiviteten i Sarpsborg

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Gimegdetjegvilha
Anmeldt 25. april 2018 via mobile enheter

Fin resturant, hyggelig og koselig innredet. God service og oppfølging under måltidet. Avsluttet måltidet med en veldig god kopp kaffe, anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: april 2018
Takk, 625benedictel
Anmeldt 23. mars 2018 via mobile enheter

Spiste 3retters☕️Fantastisk mat, drikke og service. Kan anbefales til alle Både norske og utenlandske turister

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Åshild O

Reisende som så på Festiviteten Sarpsborg, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Sarpsborg, Sarpsborg kommune

Har du vært i Festiviteten Sarpsborg? Del dine erfaringer!