Gratis avbestilling frem til 11.02.23
Orbitz.com
eDreams
1924 av 57 anmeldelser
Anmeldt 10. juli 2017 via mobile enheter

vi lå her i 2 netter og hadde 2 rom, etter som vi har 2 stk 16 åringer med oss ordnet vi ett dobbelt rom ekstra til dem, vi foreldre fokk et delvis oppusset stort rom med vindu ut i mot gaten, det var rent og helt greit. det eneste jeg savnet det var lysblending/rullegardiner o.l.. rommet til guttene var mye mere slitt, det var også rent der, men... ett stort minus til renholdet på badet/wc! guttene nektet å dusje der fordi det liktet veldig stramt urin. jeg stakk hodet inn og kjente etter når dem kom å klagde å ja... det luktet urin.. jeg hørte når vi kom at hotellet var full booket.. for dem hadde egentlig lovet oss 2 stk enkeltmanns rom til guttene men klarte ikke og holde det dem lovte på fb chaten tidligere.. så jeg gadd ikke klage.. guttene dusjet til oss istedet.. ikke noe problem det... alt kan løses når det er ett par dager... men betjening i resepsjonen var hyggelig og frokosten syntes vi var kjempe god, med varme rundstykker og ferskt brød, kokt egg, eggerøre, kjøttboller, flere typer kjøtt pålegg, forsjellig ost, frukt og juice, kaffe og te.. kjempegodt og posetivt.. alt i alt jeg kunne ha ligget her flere gang pga prisen, det var billig.. men dem slipper ikke unna neste gang om badet lukter..............

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, tunneltrollet
Anmeldt 8. juli 2017 via mobile enheter

Rimelig og greit alternativ for en natt. God seng men gammelt bad. Rom i fjerde etasje uten heis er heller ikke å anbefale med tung baggasje. Frokosten var under paret. Hotellet er som sagt helt ok, med sentral plassering, men foretrekker nok ett av de andre hotellene.

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, 283ole1984
Anmeldt 2. juli 2017

Veldig hyggelig salong-avdeling rett innenfor resepsjonen. Svært flott sjakk-spill, bord og stoler - som muligens bare var til pynt. Uansett maskulint preg, type Chesterfield. Og hjelpsom kar i resepsjonen.
DETTE kunne trukket opp hotellet én karakter, men på den annen side:
Heisen virket ikke (og én av trenger heis...).
Rommet var var veldig enkelt, bittelite skap, spartansk og gammelt, men fremsto som rent.
Det var umulig å få det spesielt mørkt på rommet om natten, slik at man burde tenke på andre gardiner.
Husk på at selv om der ER parkering bak hotellet, må dette bestilles på forhånd. Nå er det gateparkering rett utenfor, til en overkommelig penge, men likevel.
Karakter 3 av 5, fordi det var så fredelig og rolig der.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, ArneBob
Anmeldt 4. mai 2017 via mobile enheter

Jeg lå her 1 natt i forbindelse med jobb dagen etter. Må si at betjeningen var veldig hyggelige, frokost var helt grei.
Men hotellet er veldig slitent og klart for oppgradering, det var ikke spesielt hyggelig å dusje. Rommet var ellers rent å pent med god seng. Men neste gang betaler jeg gladelig 4-500 for bedre standard.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Sterje
Anmeldt 23. mars 2017 via mobile enheter

Bodde 2 netter på dette hotellet. Vi fikk et fint nyoppusset rom, det store minuset var at de hadde glemt å skifte ut senga. Den var rett og slett utslitt..... Hjelper lite med gode dyner og puter da, dessverre. Alt annet var positivt,- hyggelig og serviceinnstilt personale, rent og pent, kjempegod frokost

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, 261anitar