Agoda.comUSD 91
Anmeldt 4. mai 2021

Veldig trivelig betjening i resepsjonen! Rolige omgivelser rundt hotellet, og lite bråk fra gatene.
Hotellrommet var slitent, badet holdt ikke mål, og det var tegn til fuktskader både på bad og i vinduskarm. Vinduet gikk heller ikke ant og åpne slik man ønsket, derav veldig dårlig luft på rommet. Badekaret hadd gamle såperester og var ikke rengjort.
For prisen for en natt, er det overkommelig om man kun tenker og sove og skal holde det budsjettvennlig. For vår del kommer vi heller til å legge noen ekstra hundelapper i hotell neste gang.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 269gryb
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

For oss som var ute etter en rimelig overnatting, var dette hotellet helt perfekt. Gode senger, fredelig område, en svært god frokost i et trivelig lokale.

God kaffe! ☕️

Lite innbydende bad.

I følge tidligere anmeldelser er det litt overraskende med så mye kritikk, med tanke på pris.

Vi betalte kr 805 for to voksne, inkludert frokost og gratis parkering....altså kr 402,5 per person, noe som gjør dette til et GREIT opphold!

Du får virkelig det du betaler for!

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, lindaaW9075PQ
Anmeldt 28. juli 2020

Kan ikke anbefale! Bildene lyger, rommet var gammelt, nedslitt og stinka gammel kjeller. Fjølene i senga var knekt. Badet var en tragedie med b.l.a dusjfoheng.. Bestilte for 2 netter, men sjekket ut etter 1.natt. Fikk ikke refundert for den siste natta selv om vi bestilte direkte med hotellet, og sjekket ut tidlig på morgenen.

Takk, Lilli S
Anmeldt 1. mars 2020

Små rom, badet er nok ikke oppusset på flere ti år. Mugg i dusjsonen, utvasket dusjforhenge, vond lukt i gangene og på rommet. Frokosten ble derimot en overraskelse, selv om frokostrommet var svært lite.

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, siri_gellein
Anmeldt 7. oktober 2019 via mobile enheter

Parkering langsgaten.
Barnevennlig
Rent og pent hotel, med fanzy room.
Digget det fine baderomet, med halvt Dark Oak og fliser. :)
Rene senger med god komfort + TV på rommet.
Enkelt og finne frem og utrolig hyggelig personal :)
Gang avstand til alt man kunne ønske seg :)

Dato for oppholdet: juni 2019
1  Takk, Juliekittelsen