Bowlinghygge

Hyggelig atmosfære for en familie som vil kose seg sammen. Pizza og bowling er aldri feil. De har... les mer

Anmeldt 3. mars 2018
966Geir
Sarpsborg, Norge
Bowling og bar

Fin bowlinghall. Noen ganger så dempes lyset og det skifter farge så umulig å se pilene. Har et... les mer

Anmeldt 4. februar 2018
Håkon B

Anmeldt 23. august 2017 via mobile enheter

Et flott sted for å samles, ta en kaffe eller øl, spise, jobbe, after work, bowle/shuffleboard/biljard eller bare nyte et glass alene. En imponerende bar med et svimlende utvalg av øl. Hyggelig og kunnskapsrik betjening. Anbefales!

Dato for opplevelse: august 2017
1  Takk, Lars P
Anmeldt 7. april 2017 via mobile enheter

Vi benyttet ikke baren eĺler restauranten. Men vi fikk en fin opplevelse på bowlingbanen. Prisene pr runde var som forventet. Vi slet litt med å finne egnet kule. Men skoutvalget var bra, og de virket forholdsvis nye. Vi kommer igjen.

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, 878atleb
Anmeldt 22. mars 2017

Dette er et sted hvor du virkelig kan kose deg sammen med venner, kolleger eller familien. Bowling, shuffel board, billiard, god stemning og hyggelig betjening i god harmoni.

Dato for opplevelse: mars 2017
1  Takk, larsjeriksen
Anmeldt 27. desember 2016 via mobile enheter

12 bowlingbaner og 4 shufflebord samt et biljardbord og til enhver tid det absolutt mest interessante utvalget av spesialøl i Østfold.

Dato for opplevelse: desember 2016
1  Takk, Christer E
Anmeldt 2. september 2016

Bowling for alle aldre.
Smilende og hyggelige ansatte.
Anbefales på det sterkeste, god mat og drikke!

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, meltvik2016