“Bowlinghygge”

Førtito Bar & Bowling
Vurdert som nr. 3 av 6 Fornøyelse og lek i Sarpsborg
Attraksjonsdetaljer
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Hyggelig atmosfære for en familie som vil kose seg sammen.
Pizza og bowling er aldri feil. De har alle rettigheter for de som ønsker det. Shuffleboard og biljard er også tilgjengelig .
Anbefaler dette stedet

Takk, 966Geir

Anmeldt 4. februar 2018 via mobile enheter

Fin bowlinghall. Noen ganger så dempes lyset og det skifter farge så umulig å se pilene. Har et fint bar område. Aldersgrense på kveldstid i helgene.

Takk, Håkon B
Anmeldt 22. januar 2018 via mobile enheter

Fin atmosfære, hyggelig betjening. Et sted for folk i alle aldre. Bra kombinasjon med både bar bowling og shuffleboard

1  Takk, Stine S
Anmeldt 13. januar 2018 via mobile enheter

På Førtito tilbyr de det meste. Moro med pizza, bowling, biljard og shuffleboard. De har også det største ølutvalget i Sarpsborg (kanskje til og med i Østfold?) Kjempegod atmosfære i fine lokaler.

Vi er jevnlig på Førtito, enten date nights eller ut med ungene, barnebursdager og det er også mitt favoritt utested når jeg skal it i Sarpsborg. Nettopp på grunn av god stemning, øl utvalg og aktivitetene de tilbyr.
Så det er flere gode grunner til å besøke Førtito hvis man er i nærheten

1  Takk, Ole-Martin L
Les flere anmeldelser
Anmeldt 6. januar 2018

Vårt utgangspunkt var å finne et sted å spise i nærheten av jernbanestasjonen, og vi ble så godt tatt vare på selv om vi ikke benyttet oss av bowlingen og bare "spiste". Veldig generøs og smakfull pizza, - vi prøvde flere typer. Rent og pent lokale. Vi ble overrasket over å se hvor populært bowlingen var for stort sett alle aldersgupper, men spesielt barnebursdager. Vi kommer gjerne tilbake!

1  Takk, Ingeborg56

Reisende som så på Førtito Bar & Bowling, så også på

Grålum, Sarpsborg kommune
Sarpsborg, Sarpsborg kommune

Har du vært i Førtito Bar & Bowling? Del dine erfaringer!