Flott badeland

Var her sammen med barnebarn. Stedet ligger sentralt plassert rett ved E6. Bra garderobe og dusj... les mer

Anmeldt 31. juli 2019
osonder
Moss, Norge
Helt ok

Anmeldt 9. juli 2019
Elisabeth Å
Horten, Norge

Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

Bassenget var greit, men jeg hadde forventet mer og større del for små barn. Klatredelen i lekelandet var stengt på grunn av vedlikehold. Jeg skjønner at det må til, men lekelandet er ganske kjipt uten klatredelen. Caféen var sinnsykt dyr, og maten lite imponerende. Bestilte cheeseburger, som kostet svimlende 135 kroner kun for burgeren, og bunnen var kald og dvask. Bassenget var i grunn det eneste som gjør at besøket i det hele tatt var helt ok. Tror vi velger et annet badeland/lekeland senere.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Elisabeth Å
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Dette er veldig dårlig Relax avdeling .... bare bråk,du for ikke plass på boblebad fordi er fullt med barn som skriker... og bråker på alt mulig måte.... anbefaler ikke, bedre er å vare hjem med mindre stress

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, NicolaiM79
Anmeldt 16. september 2018

Fint bad med flere basseng og vannsklie. Ganske kostbart med kr 185,- for to brus og tre is ferdig ferdigpakkede.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Tore T
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Hyggelig på en regnværsdag for små barn og ungdommer. Bademuligheter, klatrepark og ballbinge som gir mye glede og lek

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, monakristinv
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Fint for barna som storkoste seg. Store hybelkaniner på lekeapparatene, ikke så veldig innbydende. Kunne hatt bedre utvalg i mat.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Anne-Marte K