Østfolds vakreste golfbane

Anmeldt 12. februar 2019
Frode S
Sarpsborg, Norge

Anmeldt 15. januar 2020 via mobile enheter

Perfekt for både en kort eller lang ettermiddag. Nydelig bane omkranset av Glomma. Driving range, chipping hull, putting greener. Kafé, enkel pro shop, pro trening og ballautomat som tar kort. Rimelig greenfee, kun 350,- for 18 hull. Gode muligheter for en kortere runde da det er en 9-hulls bane. Selv benyttet jeg driver på 6 av de 18 hullene.

Dato for opplevelse: oktober 2019
2  Takk, H1506SVpatrickr
Anmeldt 12. februar 2019

Skal dere kose dere med en golftur ja da er denne 9 hulls banen et godt valg. Hyggelige golfere møter du der og en fin kafé hvor du tar en kaffe og nyter utsikten mot Glomma

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Frode S