“Den beste”
Anmeldelse av McDonald's Sarpsborg

McDonald's Sarpsborg
Vurdert som nr. 40 av 46 Restauranter i Sarpsborg
Anmeldt 16. november 2018

Dette stedet er her burde du besøke flere ganger i uken. Den er den beste Mcdonals resturangen i hele verden. Maten er deilig, fikk meg til å kome flere ganger, og chipsen OOO den er driiiiit bra.

Takk, albertbobsen

Anmeldt 16. november 2018

Veldig god Cheese Bruger! Og dobbel QP meny, dette er helt fantastisk. Kjempe godt altså! Super flott

Takk, Michael M
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Værste avdelingen du får tak i!!
Ikke en gang så klarer rotekoppene på drive in å gjøre riktig!! Ubrukelig!

2  Takk, 189aleksanderh
Anmeldt 26. juli 2018

Jeg bruker fra tid til annen å hente mat fra denne Mc Donaldsrestauranten. Orker sjeldent å spise maten i restauranten, da det er både folksomt og skittent. Opplever for ofte at pommes frites er "gammel" dvs både seig og kald. Som hurtigmatrestaurant er den vel på det jevne, men som nevnt - den fremstår alt annet enn delikat

Dato for besøk: mai 2018
Takk, TomArild
Anmeldt 22. desember 2016 via mobile enheter

Jeg synes ikke noe særlig om McDonald's sin mat. Som nødpåfyll er det til og med dårlig egnet, da jeg blir nesten uvel av det de serverer. Jeg spiser gjerne på Burger King, så det handler ikke om fine eller hysteriske matvaner. Denne McDonald's-restauranten utmerker seg ikke i noen retning, men er usedvanlig godt besøkt.
Egentlig er det litt uforståelig, da Foyns, tvers over gaten, serverer langt bedre burgere, og Tui Vok servere langt bedre mat enn begge de to andre til sammen.

Dato for besøk: juni 2016
Takk, PlanetNorway

Reisende som så på McDonald's Sarpsborg, så også på

Sarpsborg, Sarpsborg kommune

Har du vært i McDonald's Sarpsborg? Del dine erfaringer!