“Grisete”
Anmeldelse av McDonald's Sarpsborg

McDonald's Sarpsborg
Vurdert som nr. 36 av 43 Restauranter i Sarpsborg
Anmeldt 6. august 2021

Svært dårlig renhold. Alle bord var møkkete da vi kom. Doen så ikke jt og jeg tør ikke tenke på hvordan kjøkkenet er. Måtte spørre to ganger om de kunne vaske bordet dør vi satt oss. Vi kom tidlig på dagen og det var skikkelig grisete

Takk, 328lenen

Anmeldt 6. mars 2021

Atter en gang kommer man hjem med kald slapp pommes og en burger med steinhardt brød i bunn og det sistnevnte betyr bare en ting, lagt altfor lenge. Synd at det er så ufattelig stor kvalitetsforskjell fra hvem som er på jobb. Nå må dere ta tak i dette. Jeg bor under 5 minutters kjøretur unna, så det er ikke der problemet ligger. Var der 06.03.21 kl.20.36 -

Dato for besøk: mars 2021
Takk, 925reidars
Anmeldt 5. februar 2020

Møkkete og skittent all the way. Dårlig mat, og tror maten blir liggende lenge og blir dårlig her. Usunt, og rett og slett styr unna!

Dato for besøk: mai 2019
Takk, christerseverina
Anmeldt 16. november 2018

Dette stedet er her burde du besøke flere ganger i uken. Den er den beste Mcdonals resturangen i hele verden. Maten er deilig, fikk meg til å kome flere ganger, og chipsen OOO den er driiiiit bra.

Takk, albertbobsen
Anmeldt 16. november 2018

Veldig god Cheese Bruger! Og dobbel QP meny, dette er helt fantastisk. Kjempe godt altså! Super flott

Takk, Michael M

Reisende som så på McDonald's Sarpsborg, så også på

Sarpsborg, Sarpsborg kommune

Har du vært i McDonald's Sarpsborg? Del dine erfaringer!