“Hyggelig atmosfære”
Anmeldelse av Egon Sarpsborg

Egon Sarpsborg
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Sarpsborg
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Trivelig møtested med gode lunchretter. Jeg er her ofte, fordi stedet er trivelig. Veldig hyggelig betjening, og rask servering av maten. Det negative er at man må bestille ved disken, der det ofte er kø. Hvis men ønsker mer å drikke må man til disken igjen, bestille og betale.

Takk, Restaurantproff

Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Svært dårlig juletallerken. Ribbebiter med bløt svor, Vossakorv ??? Rødkål, og en brun saus med pepperkakekrydder. Ble stående lenge på disken, så maten var dårlig varm når vi fikk den.

Takk, heidis836
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Upersonlig og lite koselig. En altfor dyr utgave av McDonalds. Ofte kø for å få bestilt mat og drikke siden all bestilling fra disk. God beliggenhet i Storbyen i Sarpsborg.

Takk, 14dagr
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Egon er alltid førstevalget når vi skal ut å lunche i Sarp! De som jobber der er superhyggelige og maten kjempegod :)

Takk, MajorSL
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var 2 par som gikk hit får en god middag, og det fikk vi. 2 burgere og 2 meksikanske retter. God mat, rask servering og trivelige lokaler. Prisnivået er greit nok, midt på treet. Vi kommer gjerne igjen og anbefaler denne restauranten.

1  Takk, 324perm

Reisende som så på Egon Sarpsborg, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Sarpsborg, Sarpsborg kommune

Har du vært i Egon Sarpsborg? Del dine erfaringer!