“Fantastisk restaurant ”
Anmeldelse av Egon Sarpsborg

Egon Sarpsborg
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Sarpsborg
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Veldig nostalgisk og ordentlig restaurant. Variert mat og flotte alternativer for vegetarianere og veganere. Du kan bestille Maten digitalt med QR kode som er praktisk.
Restauranten er flott og personalet veldig hyggelige.
Dette er et fint sted og dra på en date eller dra og kose seg med familien.

Takk, Amonitt

Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Ble ikke tatt i mot ved ankomst. Måtte selv spørre seg om man skulle vente ved inngangsparti eller finne bord selv, sto der i noen lange minutter før vi ble vist bord.
Bestillingen ble vi oppfordret til å gjøre via tlf. noe som viste seg å være veldig tungvint. Vi satt to stk. i 30 min for å forsøke å finne fram på meny på tlf. før vi ga opp appen og gikk i kassen for å bestille mat. Alkohol kunne ikke bestilles der og det kom servitør i ens ærend til bordet for å ta i mot bestilling på dette. Maten var ok, men ingen smaksopplevelse. White russian smakte grufult og når det skulle gjøres opp var hun sur og hadde ikke øyekontakt overhode. Ga for første gang ikke tips og hun ga uttrykk for at dette ikke var greit. Kommer ikke igjen!

1  Takk, 263henriettel
Anmeldt 10. juni 2021 via mobile enheter

Sinnsykt bra mat og veldig god service - yter litt ekstra for å gjøre kunder fornøyd. Her kommer jeg tilbake hver gang jeg er i sarpsborg

Dato for besøk: mai 2021
Takk, slaekke
Anmeldt 1. november 2020 via mobile enheter

Kjempehyggelig sted.
Rent og skikkelig.
Ble fint mottatt, og maten kom etter helt ok ventetid.
Maten var jo som alltid på Egon, veldig bra!

Anbefales.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, U3025BValexl
Anmeldt 16. oktober 2020

Etter å gått i gågata en stund,valgte vi Egon. Både jeg og min venninne bestilte Taco med tortilla. Dette var noe triste greier. Var det kjøttdeig eller var det vegetar. Tja, ikke lett å si. Ingen løk eller ost. Bare en brun masse,som det var slengt litt rømme og uspiselig salsa. Lefsene tørre. Nei,dette var dårlig..

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, LiseE144

Reisende som så på Egon Sarpsborg, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Sarpsborg, Sarpsborg kommune

Har du vært i Egon Sarpsborg? Del dine erfaringer!