“God mat - men dårlig service.”
Anmeldelse av Egon Sarpsborg

Egon Sarpsborg
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Sarpsborg
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Maten var som alltid god - det er stort sett jevn kvalitet over alle restaurantene til Egon.

Vi bestilte og betalte i appen.

Forrettene kom og smakte godt, men tallerkner og bestikk var ikke kommet på bordet. Så det måtte vi vente litt på.

Så etter en god stund kom hovedrettene våre, men til feil bord. Det ble rettet opp og vi fikk maten til rett bord. Men ingen hadde ryddet bordet vårt etter forrettene. Så det måtte vi gjøre selv for å få plass til maten vår. Den ene hovedretten kom også mye senere enn de andre. Det ble ikke levert skje til fiskesuppa, så den måtte etterhvert etterlyses. Vi lette lenge før vi fant en servitør som kunne skaffe oss litt salt til pommes frittes’n som ikke var saltet i utgangspunktet.

Under måltidet var det ingen som tittet innom oss for å høre om det smakte eller om vi trengte noe mer.

To svært berusede menn som ble plassert på bordet tett ved vårt, og som bråket ganske mye, bidro ikke akkurat til en hyggelig avslutning på besøket. At de forsatt fikk servering av alkoholholdig drikke vitner om dårlig dømmekraft hos personalet.

Takk, FloraChris

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Ingen god opplevelse. Bordet ble ikke ryddet. Jeg bestilte biff av kalv og fikk et kaldt kjøttstykke, med en liten og kald fries. I tillegg var det en liten salat. Ifølge menyen skulle det følge med innbakt paprika og parmesanfries men det fikk ikke jeg. Det kom ingen servitører for å spørre om alt var bra, så det var ikke mulighet for å si ifra. Det var mange gjester denne dagen, så kanskje det er grunnen.

Takk, smaarev
Anmeldt 10. august 2021

Vi bestilte biffsnadder, Veldig hyggelige folk, men maten var ikke på topp. Fikk kald og veldig lite fries og den var soggy. Fikk mere vannkastanjer en kjøtt og salaten var ikke frisk så gammel ut fordi den hadde brune merker. Og de glemte i tilegg bernaisesausen vår
I tilegg var det dyrt. Dette var ikke verdt pengene

Takk, H6809KTmarkusl
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Veldig nostalgisk og ordentlig restaurant. Variert mat og flotte alternativer for vegetarianere og veganere. Du kan bestille Maten digitalt med QR kode som er praktisk.
Restauranten er flott og personalet veldig hyggelige.
Dette er et fint sted og dra på en date eller dra og kose seg med familien.

Takk, Amonitt
Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Ble ikke tatt i mot ved ankomst. Måtte selv spørre seg om man skulle vente ved inngangsparti eller finne bord selv, sto der i noen lange minutter før vi ble vist bord.
Bestillingen ble vi oppfordret til å gjøre via tlf. noe som viste seg å være veldig tungvint. Vi satt to stk. i 30 min for å forsøke å finne fram på meny på tlf. før vi ga opp appen og gikk i kassen for å bestille mat. Alkohol kunne ikke bestilles der og det kom servitør i ens ærend til bordet for å ta i mot bestilling på dette. Maten var ok, men ingen smaksopplevelse. White russian smakte grufult og når det skulle gjøres opp var hun sur og hadde ikke øyekontakt overhode. Ga for første gang ikke tips og hun ga uttrykk for at dette ikke var greit. Kommer ikke igjen!

1  Takk, 263henriettel

Reisende som så på Egon Sarpsborg, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Sarpsborg, Sarpsborg kommune

Har du vært i Egon Sarpsborg? Del dine erfaringer!