“Hyggelig betjening og god mat”
Anmeldelse av Kampan Hus

Kampan Hus
Vurdert som nr. 17 av 41 Restauranter i Sarpsborg
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Vi ble tatt godt imot av vennlig betjening. Maten er veldig god for de som liker thaimat. Rikholdig meny og bra priser.

Takk, larsjeriksen

Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Var sammen med familien og bestilte take-away. Det tok uendelig lang tid, aldri opplevd tregere take-away noe annet sted.

Under ventetiden observerte vi hvordan maten ble laget. De ansatte som både stod i kassen og lagde maten, hostet og tok maten med hendene uten verken hansker eller å vaske seg.

Anbefales ikke hvis man er i Sarpsborg.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Morten A
Anmeldt 22. mai 2018 via mobile enheter

Var her i dag for å spise en god middag før vi skulle på en avtale. Vi var inne og bestillte, etter en halvtime var fremdeles verken drikke eller mat på bordet? Min partner var inne for å spørre hvorfor maten ikke var kommet enda, det viste seg at de prioriterte telefon betjening først og fremst. Vi hadde ikke tid å vente lengre så vi spiste et pizzastykke på en annen restaurant. Dette er ikke bra nok!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, torj104
Anmeldt 5. mars 2018

Det er dans god mat og hyggeli atmosfære og god,hyggelig servise! bruker gå dit sån av og til og spise og ta en Halvliter eller 2!så ligger det mitt på torget og har flere resturanter rundt der!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, soander
Anmeldt 7. juli 2017 via mobile enheter

Rett ved siden av byens torg finner du denne koselige restaurant. Her får du hyggelig service og god mat til en fornuftig pris.

Dato for besøk: august 2016
Takk, 283ole1984

Reisende som så på Kampan Hus, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Sarpsborg, Sarpsborg kommune

Har du vært i Kampan Hus? Del dine erfaringer!