Tur i parken

En vakker gård med et fantastisk parkanlegg, alltid velstelt. Deilig skygge under de fantadtiske... les mer

Anmeldt 6. september 2019
marianne k
Sarpsborg, Norge
Vakkert!

Nydelig gård med spennende historie. Fantastisk vakker park hvor barna kunne boltre seg fritt. Vi... les mer

Anmeldt 31. juli 2019
Trollmor
Oslo, Norge

Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Siden jeg bor i Østfold bestemte jeg meg for å avholde høstens styrekonferanse lokalt, selv om jobben er i Oslo.
Ordnet all bestilling via mail, veldig lettvint. Vi startet tidlig på morgenen og konferansepakken er bra. Flotte lokaler til både små og store grupper med alt man trenger. Veldig trivelig betjening som sto på for å ordne alt. Artig sted med stort særpreg, særlig soverommene. Etter endt dag fikk vi omvisning på hovedgården, en opplevelse. Maten er bare topp, intimt, trivelig og utrolig godt. Gården er flott med en herlig park og lang historie. Trivelige fellesrom til sosial samling på kvelden. Et sted som anbefales på det varmeste og vi kommer gjerne igjen.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, 324perm
Anmeldt 26. september 2017

Vandring i dette bygget er en opplevelse av historie både fra gammel og ny tid. Rikt utsmykket og godt bevart. Parken som omgir Hafslund Hovedgård er også en perle med både helleristninger og park idyll. Godt egnet for fotografering og piknik.
Den gamle pilegrimsleden Borgleden og 1000års stien går gjennom Hafslund Hovedgård.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Jan T E
Anmeldt 15. mars 2017 via mobile enheter

Se på fuglene, både i det fri og i burene! løp i parken, se på naturen, ta med en picknik og nyt roen :) Det er noe magisk over dette stedet!

Dato for opplevelse: mars 2017
2  Takk, 858kaisaa
Anmeldt 23. august 2016 via mobile enheter

Interessant historie og fantastisk velholdte bygninger og parker. Verd et besøk både for lokale og tilreisende.

Dato for opplevelse: september 2015
1  Takk, PlanetNorway
Anmeldt 13. juli 2016 via mobile enheter

Dette er en flott og stor park. Her er det hester, påfugler og høns. Selve hovedgården er en praktfull bygning som fremstår som en perle i den flotte parken.

Dato for opplevelse: juli 2016
1  Takk, osonder