Anmeldt 10. mai 2018

Vi er heldige som har steder som Nevlunghavn Gjestgiveri. Stedet har en flott beliggenhet bare få meter fra vannet og er du heldig så får du parkering rett utenfor. Anbefaler spaserturer langsbryggene og noe forfriskende på gjestgiveriet.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, VestfoldFracy
Anmeldt 25. august 2016 via mobile enheter

Gammelt og hyggelig sted. Ligger ved brygge og gjestehavn og med fint vær er det fantastisk. Ordinære men ok rom, god mat og veldig bra service. Hyggelig betjening. Vi var bare fire personer, så vi hadde et lit møterom, men de har et større møterom. Hvi man ønsker noe hyggelig og litt annerledes enn et sterilt hotell, så er dette stedet. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, knvat
Anmeldt 25. august 2016

Der var en skummel trap der hvor det skulle värt litt mer rekkverk og merking at takhöden er litt lav når man er 1,95 m. Skallet hardt i taket to ganger. Får man det beste rommet får man den dårligste WIFI en. Frokost fra kl 0900 ??!! litt sent men de startet tidliger om man ba om det. Frokosten var meget bra. Hyggelig betjening og hotellet ligger veldig fint i havna med et par restauranter rundt.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, ivartina
Anmeldt 23. august 2016 via mobile enheter

Vennlig og hyggelig betjening, maten , stekt ørret både så god ut og smakte fortreffelig.
Vårt besøk en varm og fin søndagskveld, fikk en fikk en fin avslutning . Miljøet i restauranten var meget hyggelig , en Irish coffe på terrassen etterpå var bare helt topp.
Vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Torbjørn S
Anmeldt 31. juli 2016 via mobile enheter

Overnattet der i 4 netter. Til den nette sum av 1550,- pr natt for et dobbeltrom skulle en kunne forvente litt høyere standard på rom. Sengen på 1,5 er strengt tatt ikke beregnet for 2 voksne personer. Frokosten hadde vi litt forventninger til, da plassen og atmosfæren er veldig hyggelig. I forhold til at dette virket til å være "hjemmekoselig" var det veldig skuffende at det meste var halvfabrikat, og kjedelig frokost. Det var også mye støy fra uteområdet. Ventilasjon var det omtrent ikke. Selve plassen var utrolig koselig, så med noen enkle grep burde det være mulig å til noe bedre her.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Joslar