Anmeldt 22. august 2020

Var innom for å spise middag i kveld hvor det står et stort skilt som informerer om at kelner kommer til bordet for å ta bestilling. Satt der i 15 minutter, det var kun folk på to andre bord der og kelneren gikk forbi hele to ganger uten så mye som å se på oss. Ekstremt dårlig service! Anbefales ikke.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Rikkeaar
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Sjarmerende plass med god tradisjonell mat. Her har det ikke skjedd mye med interiøret siden vi var her sist, for 10 år siden. Maten skuffet heller ikke denne gang.
Nydelig rekesmørbrød, men en fiskesuppe på snittet.

2  Takk, tomvidarl
Anmeldt 22. februar 2020 via mobile enheter

Flott sted med sjel,fint rom med utsikt til havnen. Trivelig betjening og maten var meget god. Fersk torsk og en nydelig fiskesuppe. Februar er det folketomt i Nevlunghavn og en flott tid å se stedet og naturen.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, kanolars
Anmeldt 4. september 2019

Besøkte gjestgiveriet etter en tur langs Kyststien. Ønsket meg bare ett smørbrød, kaffe og litt å drikke. Velvillig tilbød de meg ett rekesmørbrød utenom ordinær meny. Delikat, mye reker og meget godt, god smaksopplevelse! Service og servering var veldig bra, inne i gamle ærverdige lokaler med flott sjøutsikt. Påfyll på nytraktet kaffe uten å spørre. Her kommer jeg tilbake, både for å overnatte og spise

Dato for oppholdet: august 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, 970finns
Anmeldt 10. mai 2018

Vi er heldige som har steder som Nevlunghavn Gjestgiveri. Stedet har en flott beliggenhet bare få meter fra vannet og er du heldig så får du parkering rett utenfor. Anbefaler spaserturer langsbryggene og noe forfriskende på gjestgiveriet.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, VestfoldFracy