“Beste maten i byen som vi”
Anmeldelse av Lundbergs Spisehus

Lundbergs Spisehus
Vurdert som nr. 15 av 51 Restauranter i Ebeltoft
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Beste maten i byen som vi vil anbefale på det sterkeste. En perle av en restaurant med god atmosfære og hyggelig personale. Vi spiste ceviche torsk forrett og entrecôte til hovedrett. Helt fantastisk måltid som vi sent vil glemme. Ebeltoft er verdt besøket kun for denne restauranten. Vi tenkte å teste frokosten i morgen før vi reiser videre på ferden. Takk for oss nydelige Ebeltoft og deilige Lindbergs Spisehus⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

1  Takk, Travel49917494881

Dato for besøk: september 2021
Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Reisende som så på Lundbergs Spisehus, så også på

Ebeltoft, Southdjurs Municipality

Har du vært i Lundbergs Spisehus? Del dine erfaringer!