Dyrepark i Dansk toppklasse

Ree Park Safari er en dyrepark i Dansk toppklasse. Her er det bra med plass og godt tilrettelagt... les mer

Anmeldt 30. juli 2020
230ottarm
Stavanger, Norge
Dyrepark

Anmeldt 30. juni 2020
AreRoe
Trondheim, Norge

Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Besøkte Ree Park Safari sammen med familien. Parken gir uttrykk for at de ønsker å bidra til bærekraft og en god behandling av dyr. Har vært i flere dyreparker, men denne var en av de bedre. Vi fikk sett mange dyr, og det virket som at god dyrevelferd(så god sen kan bli i en park) sto i fokus.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, AreRoe
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Dette var en helt ypperlig park for oss, en familie med to gutter på åtte og tre år. Her kom vi tett på dyrene og både bil- og togsafari anbefales. Romslig park, rimelig mat men også gode muligheter for å grille medbrakt mat. Rent og pent og absolutt noe vi kommer til å anbefale videre.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, M1727CRfrankv
Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

En fin og meget idyllisk park, med flott beliggenhet. En dyrepark på dyrenes premisser hvor det er mangt å lære for både liten og stor. Vi gikk gjennom hele parken og tok en jeep tur, slik fikk vi med oss det meste om ikke alt. Anbefales!

Takk, 977christinas
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Vår favoritt av dyreparker i Danmark. Veldrevet, ryddig og mye aktiviteter. Anbefaler Land Rover Safari, togtur og kamelridning.

Takk, Joachim1978
Anmeldt 20. juli 2019

Overnatting i gapahuk, samt guide på kveld og morgen. En fantastisk opplevelse, vi aldri vil få igjen annet sted. Privat omvisning med tett og tilpasset kontakt med dyrene. Alle er superfornøyd. Takk for opplevelsen.

Takk, Even S