familyfirst10
  • Lol.travel
13.5 km fra Landal Ebeltoft
Se flere hoteller i Ebeltoft
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Ettersom de opprinnelige ferieplanene gikk i vasken pga Covid-19, falt valget på Landal Ebeltoft. Et fantastisk feriesenter selv om noe var stengt, og det var noe redusert kapasitet pga viruset. Flere gode tilbud til oss som reiste som en barnefamilie med små barn. Huset vi leide var helt perfekt, med en glimrende beliggenhet. Vi kommer gjerne tilbake en gang

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, AreRoe
Anmeldt 27. august 2019

Vi hadde leilighet som kan huse 6 personer, kategori 4+2. Denne hadde god størrelse med det vi trengte for ei vekes ferie (tv, oppvaskmaskin, komfyr, mikro, kaffetrakter etc).

Vi valgte å bu her mest med tanke på området Ebeltoft, med mykje interessante feriemål innen kort avstand.

Derfor vart vi ekstra positivt overraska over det fine badeanlegget her som passa veldig godt for våre småbarn! Varmt og godt vatn!

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, ArveAnd
Anmeldt 3. juli 2018

Det er virkelig et idyllisk område, med sjarmerende små rekkehus like ved lystbåthavnen. Leilighetene er privateide, så de kan nok variere i forhold til vedlikehold og utstyr. Vi var veldig fornøyde med leiligheten vår; koselig innredning, og den hadde alt det vi trengte av utstyr. Og med terrasse både på fram- og baksiden, hadde vi sol hele dagen. Veldig fin leilighet, altså. MEN! Du må være forberedt på at dere ikke kommer til å ha noe privatliv her. Med bryggen rett utenfor stuevinduet, og veien rett utenfor kjøkkenvinduet, følte vi oss ganske disponerte til tider. Dette var jo stort sett ikke noe problem, men vi måtte jo ta visse forholdsregler og gjøre visse tilpasninger. Men alt i alt er vi godt fornøyde med oppholdet.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, 718liseh
Anmeldt 14. august 2017 via mobile enheter

Flotte plass, kjekke bassenger og fin leilighet med god plass å boltre seg på :)
En bra plass å bu på både om du drar på familietur, venner eller alene :)
Ligger sentralt til ved besøk til f.eks ree park, djurs sommerland, kattegat senteret osv.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Kristine T
Anmeldt 7. august 2017 via mobile enheter

Området er fint men feriehuset er slitt og rengjøringen var elendig. Klaget på vasken men de skjønte ikke problemet. Kjøkkenet manglet basis ting. Bildene av husene stemmer ikke ift standarden. Anbefaler ikke dette stedet.

Dato for oppholdet: august 2017
2  Takk, Marit Langås H