Per G
6.8 km fra Landal Ebeltoft
Restaurant
Se flere hoteller i Ebeltoft
Anmeldt 18. april 2022 via mobile enheter

Vi var heldige og fikk en flott nyoppusset leilighet . NR 314.Et minus var putene i senga ,de var filler ...Manglet litt kjøkken utstyr .Som ildfasteformer og skjære føler. Hadde morgen sol forann leiligheten og kvelds sol på verandaen .Flott anlegg med en stor lekeplass og stor svømmehall .Blir nok en tur til en annen gang .

Dato for oppholdet: april 2022
Takk, 533stinel
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Et koselig feriesenter, med fin lekeplass, hoppepute og dessverre et kaldt svømmebasseng. Men det er du aktiv og svømmer rundt gjør ikke det noe.
Feriehus rett på brygga, kjempe koselig, men blir dessverre lite privatliv om det er veldig viktig.
Flott hus, virker nyoppusset.
Nærhet til både Djurs, Randers regnskog, Ree park og Aarhus. Et bra kjøpesenter og Bilka finnes i Randers.

Takk, familyfirst10
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Ettersom de opprinnelige ferieplanene gikk i vasken pga Covid-19, falt valget på Landal Ebeltoft. Et fantastisk feriesenter selv om noe var stengt, og det var noe redusert kapasitet pga viruset. Flere gode tilbud til oss som reiste som en barnefamilie med små barn. Huset vi leide var helt perfekt, med en glimrende beliggenhet. Vi kommer gjerne tilbake en gang

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, AreRoe
Anmeldt 27. august 2019

Vi hadde leilighet som kan huse 6 personer, kategori 4+2. Denne hadde god størrelse med det vi trengte for ei vekes ferie (tv, oppvaskmaskin, komfyr, mikro, kaffetrakter etc).

Vi valgte å bu her mest med tanke på området Ebeltoft, med mykje interessante feriemål innen kort avstand.

Derfor vart vi ekstra positivt overraska over det fine badeanlegget her som passa veldig godt for våre småbarn! Varmt og godt vatn!

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, ArveAnd
Anmeldt 3. juli 2018

Det er virkelig et idyllisk område, med sjarmerende små rekkehus like ved lystbåthavnen. Leilighetene er privateide, så de kan nok variere i forhold til vedlikehold og utstyr. Vi var veldig fornøyde med leiligheten vår; koselig innredning, og den hadde alt det vi trengte av utstyr. Og med terrasse både på fram- og baksiden, hadde vi sol hele dagen. Veldig fin leilighet, altså. MEN! Du må være forberedt på at dere ikke kommer til å ha noe privatliv her. Med bryggen rett utenfor stuevinduet, og veien rett utenfor kjøkkenvinduet, følte vi oss ganske disponerte til tider. Dette var jo stort sett ikke noe problem, men vi måtte jo ta visse forholdsregler og gjøre visse tilpasninger. Men alt i alt er vi godt fornøyde med oppholdet.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, 718liseh