“Anbefales ikke!!”

Få mat levert
Vurdert som nr. 44 av 52 Restauranter i Ebeltoft
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 17. juli 2020

Vi hadde vår siste kveld i Ebeltoft og skulle ut å spise og kose oss og valgte dette stedet. Styr unna! Servitørene var vanskelige å forstå, det var ulike servitører som kom til bordet med drikke, bestikk, mat. Vi ventet lenge på maten og når den endelig kom fikk noen maten sin først og var ferdig med måltidet før resten av følge fikk sin mat. Det var snakk om lasagne og pizza så ikke så veldig avanserte retter. Da vi påpekte at vi ønsket å spise samlet så fikk vi null gehør fra eieren av stedet. Mens vi ventet på maten var det flere gjester som klagde på sin mat uten å møte noen som helst forståelse fra en meget utrivelig eier. Til tross for at maten smakte okey så kommer vi aldri til å gå dit igjen!

Takk, ingunnh250

Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Maten var ok, prisene stive, servicen derimot var elendig til tross for flere kelnere enn kunder. Ser ut som betjeningen helst vil være et helt annet sted. Triste greier. Finn noe annet.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Thomas B
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Droppet hele restaurantbesøket. Fikk ingen oppmerksomhet eller service etter fått bord, som vi fant selv. Servitør vasket bordet før vi satte oss, og der ble vi sittende i 10min utenat noen servitører kom til oss. Gikk derfor derifra og fant oss en annen restaurant.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Oslexa
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Vi var et følge på 10 personer som spiste forskjellig mat. Alle var fornøyd med både maten og servicen. Vi fikk både mat og drikke, raskt. Trivelig betjening.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, S528YJcharlesl
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

40 min ventetid på en pizza som smakte ingenting eller i beste fall papp. Mange servitører men ingeb hjelp å få. Gå her og vær sikker på å få en dårlig opplevelse! Gå heller på restauranten bryggtorvet pizza og få en bra pizza og hyggelig betjening.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, joakimk494

Reisende som så på Ristorante Bellini, så også på

Ebeltoft, Southdjurs Municipality

Har du vært i Ristorante Bellini? Del dine erfaringer!