Agoda.com
eDreams
Anmeldt 10. august 2019

Stor, koselig rom med nok plass for hele familien. Top senger. Rent og pent med hyggelig personal og riktig god frokost. FRESK og godt mat mens også glutenfritt og laktosefri til de med allergisk reaksjon. Anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, My-litlle-Norway
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Har brukt dette hotellet ett par ganger i forbindelse med overnatting når vi er på vei opp og ned i Europa.
Lett tilkomst og fint hotell.
DET SOM ØDELEGGER FOR Å VÆRE SUPERT ER UTSJEKK KL. 10.
Velger som oftest hotell med utsjekk kl.12 men kl. 11 kan gå til nød.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 759_yvindm
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger litt utenfor Fredericia og er rent og pent, har god frokostbuffet, har store parkeringsområder, men.....
Vi kom en tirsdags kveld kl 2000, fikk bord i restauranten, bestilte en flaske vin og mat, fikk mat og vin. Deretter så vi ikke mer til kelneren. Fikk ikke bestilt hverken kaffe eller dessert. Måtte selv gå i baren for å få betale. Hvorfor får man ikke kjøpt et enkelt glass husets vin slik at man slipper å kjøpe en hel flaske?
For ordens skyld: Veldig god mat og god vin til fornuftige priser.
Hvorfor kan man ikke spise frokosten ute i de flotte uteområdene utenfor restauranten når været tillater det?
Det står skilter på parkeringsplassen: Tøm bilen før tyven tømmer den. Er det et problem med tyverier fra biler, så må man enten ansette en vaktmann, mere belysning og videoovervåkning. Skiltene skremmer bare nervøse turister. Ihvertfall meg. De fleste antar jeg kommer med egen bil?
Rommene er rene og store, men jeg mener at dusjforhengene virker litt billige og det butde vært kjøleskap på rommene. Gratis kaldt vann man kan tappe selv trekker opp. Et typisk noe upersonlig konferansehotell som vil veldig gjerne, men......Er veldig i tvil om jeg skal skrive 3 eller 4, fordi 3.7 hadde vært mer riktig. Landet på 3.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, SverreMonsen
Anmeldt 10. august 2016

På vei fra Hirtshals til Esbjerg valgte vi dette hotellet pga. sentral beliggenhet i "krysset mellom Jylland og Fyn", spesielt pga. nærheten til Tesla superlader.
Lett å finne hotellet. Svært gode og gratis parkeringsmuligheter. Og dette er nok et hotell kun for de som har egen bil eller bussturister.

Hyggelig og enkel innsjekking. Fikk tilbud om lading rett utenfor resepsjonen. Kontakten virket ikke, men det gjorde ikke noe siden superladeren var få minutter unna.
Helt greit rom med to enkeltsenger og en sovesofa. Gode madrasser i alle.
Vårt rom lå i første etasje ut mot en plen. Dessverre så lå det et ventilasjonshus rett utenfor som støyet en del. Dette så ikke ut til å være noe problem på de fleste rommene. Rommene på den andre siden av gangen var helt klart mye bedre, med flott utsikt mot en sjø og hager.
Hotellet er bare to etasjer så vidt jeg så, men ganske stort. Så det er lange ganger å gå i.
Middag tok vi i Fredericia. Så ut vil å være en hyggelig by, men det ble begrenset med sightseeing pga. dårlig vær.

Svært god frokost! Godt utvalg, velsmakende, nok plass til alle, og hyggelig betjening som fulgte opp med rydding og påfyll.
Bra wifi med enkel innlogging.

Alt i alt et godt sted å overnatte for en familie som er på farten gjennom Danmark.

Romtips: Be om rom med utsikt mot sjøen eller vekk fra ventilasjonshuset på plenen
Dato for oppholdet: august 2016
Takk, jbratter
Anmeldt 15. august 2015 via mobile enheter

Vi bodde der i 2 netter i starten på august, det var et flott hotell. Vi var så heldige og fikk oppgradert rommet til et fantastisk rom med deilig utsikt mot sjø mm. Maten var nydelig, både frokosten og middagen. Personalet var veldig hjelpsomme og hyggelige.
Jeg kan med hånden på hjertet anbefale dette hotellet til alle!!
Takk for oss!!

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, Marianne F
Vibeke H, Chef  på Trinity Hotel Og Konferenc, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2015

Kære Marianne

Tusinde tak for den fine anmeldelse.

Det er en stor glæde at høre, at I havde et dejligt ophold og vil anbefale os, mere kan vi ikke ønske os.

Så fortsat god sommer og på gensyn på det dejlige Trinity.

Med venlig hilsen
Vibeke Halse