Anmeldt 22. desember 2017 via mobile enheter

Hadde min første overnatting på dette Hotel. Jeg var godt fornøyd både med rommet og personalet. Spesielt resepsjonspersonalet var veldig imøtekommen og serviceinnstilt.
Godt stort rom i den nye avdeling, og masser god plass på badet.
Et Hotel jeg gjerne besøker igjen når jeg er i området.

Dato for oppholdet: desember 2017
Reisetype: Reiste alene
Takk, jan francois h
Lena A, Receptionschef på Best Western Plus Hotel Fredericia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2018

Hej Jan

1000 tak for de pæne ord, du er altid hjertelig velkommen.:-0)
Vi er også rigtig glade for vores nye værelser, så altid dejligt når vores gæster syntes det samme.
MVH Lena

Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Bodde her et døgn før vi kjørte videre sørover i Danmark. Veldig trivelig og serviceinnstilt betjening både på hotell og restaurant. Kjempegod middags- og frokostbuffet. Rolige omgivelser. Ikke ac eller ventilasjon på rommet, men det sto en bordvifte i skapet og det var gode luftemuligheter på rommet.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Kent A
Lena A, Receptionschef på Best Western Plus Hotel Fredericia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2017

Kære Kent

Tusind tak for din flotte anmeldelse, vi er glade for at i har haft et dejligt ophold hos os.
Ang ventilation på værelserne så er vi obs på at vi har en lille udfordring, dette bliver der hele tiden arbejdet på.
Ønsker jer en god dag.
MVH Lena

Anmeldt 26. juli 2016

Beliggenheten til dette hotellet er ganske bra. Stille og rolig område nær en kjempefin og stor lekepark. Hotellet ligger også rett ved et badeland og et bowlingsenter. Rommet er fint og rent. Litt trangt med to ekstrasenger. Badet var kjempefint men litt lite. Det er ingen aircondition på rommet så det ble veldig varmt på rommet. Frokosten var god og utvalget var ganske bra. Et minus er at det er lite å gjøre for barn.

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, 922kyrreh
Einar K, Direktør på Best Western Plus Hotel Fredericia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2016

Kære Kyrre
Tak for din feedback selvom jeg da selvfølgelig er ked af, at du har haft et ophold på det jævne. Vi har i disse dage i Danmark haft det meget varmt, hvilket korrekt har betydet, at det bliver ligeså på vores værelser. Da vi ikke har aircondition på værelserne stiller vi i stedet små ventilatorer til rådighed.
Dejligt at høre du kunne lide vores morgenbuffet. Vi har noteret at du gerne vil have flere spil end dem vi stiller rådighed for vores gæster.
Mvh.
Einar Kring
Direktør

Anmeldt 25. juli 2016

Vi hadde bare en kort pit-stop her på vei gjennom europa, men kommer gjerne tilbake dersom vi er i området og trenger overnatting igjen. Hyggelig betjening som var hjelpsomme og serviceinnstilte utover det vanlige. Grei beliggenhet ifht f.eks. legoland og andre utflukter. Veldig god frokost. Mulig litt høy pris ifht standard.

Dato for oppholdet: juli 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, Trude I

Kære Trude
Mange tak for din tilbagemelding. Dejligt at høre at du synes om vores faciliteter og service. Vi håber at I vil komme tilbage og se nogle af de mange aktiviteter og muligheder som området byder på.
På gensyn.
Einar Kring
Direktør.

Anmeldt 17. august 2015 via mobile enheter

Vi bodde en familie på fire, og rommet vårt var romslig å godt. Badet og rommet var pent og ryddig. Gode senger var det også, og koseligt med sauer utenfor vinduet.

Nydelig frokost, og rikelig utvalg.Brødet var fantastisk !

Vi fikk ikke med oss minibyen som ligger rett bak hotellet, pga vi var borte hele dagen, og måtte dra før de åpnet dagen etter. Kikket på det utenfor gjerdet, og det skulle vi virkelig fått med oss.

Vi glemte våre to mobilladere, og da jeg sendte mail for å høre om muligheten for at disse kunne ettersendes, så fikk jeg svar fra en meget hyggelig Resepsjonist om at klart de kunne det Uventet og meget hyggelig beskjed å få

Anbefaler hotellet på det varmeste, og hit kommer vi definitivt tilbake hvis vi skal til Frederica igjen

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, Irene M
Einar K, Direktør på Best Western Plus Hotel Fredericia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2015

Kære Irene
Mange tak for dine pæne kommentarer. Det glæder os rigtig meget, at du har nydt opholdet hos os. Vi ser frem til at byde jer velkommen igen næste gang i besøger området.
Mvh.

Einar Kring.