Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Bra hotell, imøtekommende og serviceinnstilt personale, god frokost buffet. Det var veldig greit å ha overnattingsstedet utenfor Legoland området, Fredericia er en rolig by med fin strand. Ulempen var at vi ble plassert på den gammel side av hotellet. Vi var en familie av 4 personer på et rom, 35 grader ute (sommer) og rommet hadde ikke air conditioner og ikke kjøleskapet. Vi måte sove med vinduene åpen og ventilator på den sterkeste modus. Det var også et rom med vindu til ventilasjon anlegg og restauranten, det ble var mye lyd fra utsiden som vi måte sove med. Det er ikke et stort problem for oss men kjøleskapet i rommet ville hjelpe mye hvis du har babyed på tur. Jeg anbefaler dette hotellet og kan gjerne komme tilbake hvis jeg får soverom på den nyeste delen av hotellet.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, asko1978
Lena A, Receptionschef på Best Western Plus Hotel Fredericia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2018

Kære Ariana
Tak for en super anmeldelse, den er vi glade for. Vi har kun aircondition på de nye værelser, men man er altid velkommen til at betale for en opgradering, så det skal i endelig bare spørge om ved booking.:-0). Hvis man ønsker et køleskab så kan vi også klare dette, blot vi får besked på forhånd. Jeg håber bestemt at se jer igen.:-0)
God sommer.

Anmeldt 22. desember 2017 via mobile enheter

Hadde min første overnatting på dette Hotel. Jeg var godt fornøyd både med rommet og personalet. Spesielt resepsjonspersonalet var veldig imøtekommen og serviceinnstilt.
Godt stort rom i den nye avdeling, og masser god plass på badet.
Et Hotel jeg gjerne besøker igjen når jeg er i området.

Dato for oppholdet: desember 2017
Reisetype: Reiste alene
Takk, jan francois h
Lena A, Receptionschef på Best Western Plus Hotel Fredericia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2018

Hej Jan

1000 tak for de pæne ord, du er altid hjertelig velkommen.:-0)
Vi er også rigtig glade for vores nye værelser, så altid dejligt når vores gæster syntes det samme.

Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Bodde her et døgn før vi kjørte videre sørover i Danmark. Veldig trivelig og serviceinnstilt betjening både på hotell og restaurant. Kjempegod middags- og frokostbuffet. Rolige omgivelser. Ikke ac eller ventilasjon på rommet, men det sto en bordvifte i skapet og det var gode luftemuligheter på rommet.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Kent A
Lena A, Receptionschef på Best Western Plus Hotel Fredericia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2017

Kære Kent

Tusind tak for din flotte anmeldelse, vi er glade for at i har haft et dejligt ophold hos os.
Ang ventilation på værelserne så er vi obs på at vi har en lille udfordring, dette bliver der hele tiden arbejdet på.
Ønsker jer en god dag.

Anmeldt 26. juli 2016

Beliggenheten til dette hotellet er ganske bra. Stille og rolig område nær en kjempefin og stor lekepark. Hotellet ligger også rett ved et badeland og et bowlingsenter. Rommet er fint og rent. Litt trangt med to ekstrasenger. Badet var kjempefint men litt lite. Det er ingen aircondition på rommet så det ble veldig varmt på rommet. Frokosten var god og utvalget var ganske bra. Et minus er at det er lite å gjøre for barn.

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, 922kyrreh
Einar K, Direktør på Best Western Plus Hotel Fredericia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2016

Kære Kyrre
Tak for din feedback selvom jeg da selvfølgelig er ked af, at du har haft et ophold på det jævne. Vi har i disse dage i Danmark haft det meget varmt, hvilket korrekt har betydet, at det bliver ligeså på vores værelser. Da vi ikke har aircondition på værelserne stiller vi i stedet små ventilatorer til rådighed.
Dejligt at høre du kunne lide vores morgenbuffet. Vi har noteret at du gerne vil have flere spil end dem vi stiller rådighed for vores gæster.
Mvh.
Einar Kring
Direktør

Anmeldt 25. juli 2016

Vi hadde bare en kort pit-stop her på vei gjennom europa, men kommer gjerne tilbake dersom vi er i området og trenger overnatting igjen. Hyggelig betjening som var hjelpsomme og serviceinnstilte utover det vanlige. Grei beliggenhet ifht f.eks. legoland og andre utflukter. Veldig god frokost. Mulig litt høy pris ifht standard.

Dato for oppholdet: juli 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, Trude I

Kære Trude
Mange tak for din tilbagemelding. Dejligt at høre at du synes om vores faciliteter og service. Vi håber at I vil komme tilbage og se nogle af de mange aktiviteter og muligheder som området byder på.
På gensyn.
Einar Kring