Expedia.comUSD 104
eDreamsUSD 93
CheapTicketsUSD 104
HurbUSD 116
Anmeldt 11. april 2019

Fint hotell med meget bra service og perfekt beliggenhet for arrangementer på Messe C. Rene rom med gode senger. Rent og ryddig. Det ble laget mat spesielt til oss da vi ankom etter er lang dag med reising.

Dato for oppholdet: april 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, Tourist40455784320
HotelFredericia, Receptionist på Best Western Plus Hotel Fredericia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2019

Hej

Vi siger mange tak for din anmeldelse og vi er meget glad du nydt dit ophold og var tilfreds med vores service. Vi håber at se dig tilbage!

Mange hilsner
Hotel Fredericia

Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Bra lokalisert i forhold til messehallen i området. Grei innsjekk og ok resepsjon område men litt liten mingle plass.
Rommet holdt bra standard, renhold veldig bra og generelt bra renhold. Frokost var variert og bra. Spiste middag to kvelder på stedet som var meget bra.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, 910steinr
Lena A, Receptionschef på Best Western Plus Hotel Fredericia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2018

Kære

Tak for de flotte ord.:-0) Dejlig at dit besøg var vellykket.

Vi håber at du kommer på besøg igen en anden gang.

Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Bra hotell, imøtekommende og serviceinnstilt personale, god frokost buffet. Det var veldig greit å ha overnattingsstedet utenfor Legoland området, Fredericia er en rolig by med fin strand. Ulempen var at vi ble plassert på den gammel side av hotellet. Vi var en familie av 4 personer på et rom, 35 grader ute (sommer) og rommet hadde ikke air conditioner og ikke kjøleskapet. Vi måte sove med vinduene åpen og ventilator på den sterkeste modus. Det var også et rom med vindu til ventilasjon anlegg og restauranten, det ble var mye lyd fra utsiden som vi måte sove med. Det er ikke et stort problem for oss men kjøleskapet i rommet ville hjelpe mye hvis du har babyed på tur. Jeg anbefaler dette hotellet og kan gjerne komme tilbake hvis jeg får soverom på den nyeste delen av hotellet.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, asko1978
Lena A, Receptionschef på Best Western Plus Hotel Fredericia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2018

Kære Ariana
Tak for en super anmeldelse, den er vi glade for. Vi har kun aircondition på de nye værelser, men man er altid velkommen til at betale for en opgradering, så det skal i endelig bare spørge om ved booking.:-0). Hvis man ønsker et køleskab så kan vi også klare dette, blot vi får besked på forhånd. Jeg håber bestemt at se jer igen.:-0)
God sommer.

Anmeldt 22. desember 2017 via mobile enheter

Hadde min første overnatting på dette Hotel. Jeg var godt fornøyd både med rommet og personalet. Spesielt resepsjonspersonalet var veldig imøtekommen og serviceinnstilt.
Godt stort rom i den nye avdeling, og masser god plass på badet.
Et Hotel jeg gjerne besøker igjen når jeg er i området.

Dato for oppholdet: desember 2017
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, janfrancoish
Lena A, Receptionschef på Best Western Plus Hotel Fredericia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2018

Hej Jan

1000 tak for de pæne ord, du er altid hjertelig velkommen.:-0)
Vi er også rigtig glade for vores nye værelser, så altid dejligt når vores gæster syntes det samme.

Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Bodde her et døgn før vi kjørte videre sørover i Danmark. Veldig trivelig og serviceinnstilt betjening både på hotell og restaurant. Kjempegod middags- og frokostbuffet. Rolige omgivelser. Ikke ac eller ventilasjon på rommet, men det sto en bordvifte i skapet og det var gode luftemuligheter på rommet.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Kent A
Lena A, Receptionschef på Best Western Plus Hotel Fredericia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2017

Kære Kent

Tusind tak for din flotte anmeldelse, vi er glade for at i har haft et dejligt ophold hos os.
Ang ventilation på værelserne så er vi obs på at vi har en lille udfordring, dette bliver der hele tiden arbejdet på.
Ønsker jer en god dag.