Anmeldt 17. august 2017 via mobile enheter

Vi hadde et oppgradert dobbeltrom med havutsikt i 2.etasje. For dyrevenner var det utrolig hyggelig å nyte utsikten både morgen og kveld hvor storfe i alle aldre beitet med havet i bakgrunnen ! Hotellet holder meget bra standard hva gjelder rommet, morgenmaden og servicen. Som allergiker er teppegulv alltid en utfordring, og som ethvert hotell bør vurdere å skifte ut.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, janegila2015
Gæsteansvarlig G, adm på Comwell Køge Strand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2017

Takk så mye for den flotte anmeldelsen.
Nydelig å høre i de verdsatte omgivelsene, vi er også veldig glade for det.
Håper å se deg igjen med oss. Mange hilsener Mariah

Anmeldt 11. juni 2017 via mobile enheter

Hotellet ligger landlig til ved stranden med utsikt til havet og landlig grøntområde med beitende kuer. Vi bestilte og kom sent og hotellet hadde ikke noen vanlige ledige rom så vi ble oppgradert gratis til en suite med stor balkong og boblebad. Sengen var veldig god og kan absolutt anbefales ved vond rygg. Vannkoker og diverse kaffe/te på rommet og en TV i hvert av rommene. God frokost, litt lite og velge mellom, men de hadde noe for alle, bra utvalg av smoothie, men kunne godt hatt mer frukt og utvalg for vegetarianere. Mange parkeringplasser utenfor hotellet og lett å finne frem.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, aase312
Gæsteansvarlig G, Manager på Comwell Køge Strand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2017

Kære Aase
Tak for din anmeldelse. Håber på vi for mulighed for at byde dig velkommen en anden gang.
Venlig hilsen
Chren

Anmeldt 7. oktober 2016 via mobile enheter

Var her på 2 anledninger i sept/okt på kurs. Bra mat på resuranten, med godt drikke. Bra fassiliteter på konferanselokalene. Mye god pausemat. Det eneste jeg ikke var fornøyd med var luftkvaliteten på rommene. Det gikk greit der det var mulig å åpbe vinduet, men der det kun var mulig å åpne verandadøren var det verre.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, Vestlandslefsa
Gæsteansvarlig G, Gæsteansvarlig på Comwell Køge Strand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2016

Tak for din feedback

Vi er glade for at i har nydt jeres ophold på Comwell Køge Strand.
De fine ord om maden vil jeg give videre til køkkenet.

Vi ser frem til at byde dig velkommen næste gang
Kenni

Anmeldt 23. august 2016

Nyoppusset og med store rom, men oppussingen var ikke like vellykket over alt. Mye støy fra hovedveien for oss som hadde rom ut mot p-plassen. Flotte turmuligheter rett utenfor og kort vei til stranden. God frokost, flott vinterhage i frokostsalen og et pluss for ettermiddagsservering av kake ++.

Romtips: Rommen ut mot p-plassen har mye støy fra veien.
Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Mette H
Gæsteansvarlig G, Gæsteansvarlig på Comwell Køge Strand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2016

Tak for din feedback

Vi er glade for at i har nydt jeres ophold på Comwell Køge Strand.

Vi ser frem til at byde dig velkommen næste gang
Kenni

Anmeldt 24. juli 2016 via mobile enheter

Vi overnattet en natt og var ikke fornøyd. Rommene var dårlig lydisolert. Ventilasjon/ aircondition manglet. Bassenget var stengt. Det kom røykelukt inn fra altandøren som måtte stå åpen. Wifi var dårlig. Stranden var grisete. Bad og frokost var ok. Stedet hadde motellstandard og anbefales ikke.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, 564kjelle
Gæsteansvarlig G, Gæsteansvarlig på Comwell Køge Strand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2016

Vi beklager at jeres ophold ikke levede op til jeres forventninger.

Der findes desværre ingen aircondition på vores hotel, hvilket også fremgår af hjemmesiden.
Ved næste ophold må I endelige henvende jer i receptionen, hvis I føler jer generet af lyd eller lugt på værelset, så vi har mulighed for at løse problemet.

Få grund vejr og vind forhold kan stranden til tider være fyldt med tang.

Dårlig dækning af wifi vil blive undersøgt nærmere.

Tak for jeres feedback
Med venlig hilsen