Anmeldt 7. august 2018

Vi hadde reservert plass på campingplassen. Ifølge kartet på nettstedet skulle vi overnatte med bobilen på en koselig og usjenert plass med en gressplen foran oss.
Da vi ankom fikk vi beskjed om at vi ikke fikk den plassen allikevel. Vi ble plassert på den minst attraktive plassen vi kunne se på området. Veien rett foran uteplassen vår, med store bobiler som kjørte forbi hele tiden. Noen av dem stoppet foran oss og ble stående med motoren på i flere minutter.
Vi sjekket ut den plassen vi hadde reservert. Den var okkupert av privatbilen til en gjest som hadde campingvognen sin på plassen ved siden av.
Plassen "vår" som egentlig skulle ha en gressplen i front ifølge kartet på nettsiden, viste seg å ha to store containere i front istedet.
Da jeg gikk inn i resepsjonen og klagde på dårlig behandling og at kartet ikke stemte med virkeligheten ble jeg bryskt avfeid med at sånt måtte jeg regne med.
Virkelig ubehagelig. Etter en stund kom plassens eier ned og snakket med gjesten som hadde okkupert "vår" plass. De sto og lo og pratet lenge. Men han kom ikke bort til oss med litt godt humør. Da var det ikke godt å være norsk i Danmark.
Campingplassen har en grillplass til benyttelse for sine gjester. Der ble det spilt så høy musikk at det var umulig å føre en normal samtale.
Denne campingplassen bør dere holde dere unna.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Elling56
Anmeldt 17. juli 2017 via mobile enheter

Fin beliggenhet rett ved Køge sentrum, ca 10 minutter å gå. Bra restauranter ved havnen, men de stenger forholdsvis tidlig (vi var der litt over kl.21 søndag, og da var det kun en restaurant som var åpen). Hyggelige ansatte. Greie, kanskje litt trange plasser. Greie sanitærforhold.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, MereteB472
Anmeldt 10. juli 2017 via mobile enheter

Dette var vår 3 camping plass denne sommeren og den som var minst bra. Hyttene var helt greie men nesten helt umulig å komme seg opp på hemsen pga bratt trapp. Selv ungene ville ikke ligge der. Service huset var helt OK men lite toalettet og dusjer. Og vask av disse foregikk midt i morgen rushet så man måtte bruke det motsatte kjønn sitt i mellomtiden. Ble litt kø av det. Ellers så var det litt overfylte søppeldunker. Men den lå elles fint til ved en flott strand. Hyggelig betjening

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, wasol
Anmeldt 11. august 2016 via mobile enheter

Fint sted. Gangavstand til strand. Har en liten kiosk, og lekeplass. Godt egnet for familier med små barn. Hytten vi leide luktet mugg og var dårlig rengjort. Ellers OK. Servicebygg nær resepsjonen var i god stand, og med god hygiene. Servicebygg for fastboende hadde en del dårligere standard. Området er avstengt med bom om natten.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, 41elinp
Anmeldt 11. august 2015

Tett på skog,strand og by. Perfekt for fam med barn og hund. Veldig koselig personale, lyse og pene serviceannlegg. En liten butikk, man kan bestille bakevarer til frokost. Eneste neg er at den stenger kl 12-15 og at sengene i hytta er harde.
Vi har stor trivdes der 1 uke ig kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, Tonje M