“Meget bra!”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig pizza, behagelig atmosfære og rimelige priser! Anbefales! Rask servering og hyggelig betjening!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, kimi_1976

Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Perfekt pizza.. om jeg skal trekke ned for noe så må det være kniven som ikke klarte å kutte den perfekte sprø bunnen.
Tips: kutt pizza på kjøkkenet før servering

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, thomasriise
Anmeldt 24. juli 2017 via mobile enheter

Var en storfamilie med 7 barn og 8voksne som kom uanmeldt til restauranten.
Det var fult inne i restauranten men servitøren var rask med å innrette oss i hagen. Meget fin stemning. Rask servering og maten,drikke var både meget god og mye av. Ble servert alt fra biff,pizza og pasta!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, geirovej
Anmeldt 24. juli 2017 via mobile enheter

Hyggelig service, god mat og det eneste restaurant i Ringkøbing som tar i mot gjester etter kl. 20:30

Dato for besøk: juli 2017
Takk, P4806YUannel
Anmeldt 9. august 2016

Vi droppet inn en tirsdag tidlig kveld.
Nesten full restaurant, men heldigvis et to-mannsbord ledig.
Vi valgte to forskjellige tre-rettere, og en karaffel husets rødvin.
Rask servering, oppmerksom betjening, og meget god mat.
Perfekt medium stekt kjøtt.

Dato for besøk: august 2016
Takk, Bjørnar O

Reisende som så på Ristorante Pizzeria Italia, så også på

Ringkøbing, West Jutland
Ringkøbing, West Jutland

Har du vært i Ristorante Pizzeria Italia? Del dine erfaringer!