Anmeldt 25. august 2016

God service og villige til å oppgradere etter bestillng. Handicaprom og badefasiliteter . bra for barn og greie utenuligheter i byen.Koselig sommerby Ringkøping.fine familierom m litt have utenfor rommene. Her kommer også vektere innom.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, ritafabian
Anmeldt 8. august 2016 via mobile enheter

Vi ble møtt av hyggelig betjening på hotellet. Rommet var stort og sengene gode. Ungene var svært begeistret for hotellets badeanlegg. Det inneholdt basseng, vannsklie og boblebad. Frokosten var god. Vi spiste ikke lunsj eller middag på hotellet. Det var gangavstand til sentrum og havnen. Det var noe lytt mellom rommene.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, 507ellenf
Anmeldt 2. juli 2016

Pent hotel med veldig hyggelig service personale. Bra rom, bra oppholdsrom med bar. Grei frokost. Fint uteområde, fredelige rolige omgivelse. Det store negative var at det ikke serveres middag på søndager, så vi måtte ut på byen.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Sigurd B
Anmeldt 24. juli 2015

Hotellet er noe nedslitt enkelte steder, kunne trengt en liten oppshining. Men det er ikke slitent, stort sett så holder det grei standard. Veldig bra service fra resepsjonen, smil og stilte opp når det var spørsmål/ting vi ønsket. Vi hadde et familierom og opplevde at det ikke var redd opp til alle fire når vi kom på rommet sent på kvelden, da fikset resepsjonisten det med en gang selv og beklaget så mye. Bra frokost, selv om vi opplevde en dag at det ikke var nok mat. Virket som om det var kommet for mange gjester til frokost samtidig, slik at kjøkkenet og serveringspersonalet ikke greide å holde unna. Gikk en halvtimes tid så hadde de fikset det, men det er litt for lenge å vente når man allerede sitter ved frokostbordet med to sultne barn. Greit badebasseng/boblebad/vannsklie, fint og rent og ikke noe å klage på der. Under 10 minutter å gå inn til sentrum, en fin spasertur bare. Et helt greit hotell som jeg godt kan dra tilbake til neste gang jeg skal til Ringkøbing, hvis jeg har med barn. Flere lekerom og badeland var populært hos oss, og er ikke en selvfølge på andre hoteller jeg har bodd.

Dato for oppholdet: juli 2015
1  Takk, siwme
Anmeldt 31. juli 2014

Hotellet bærer preg av å ikke ha vært pusset opp på en stund, og slitasjen på rommet var merkbar. Det rommet vi fikk hadde tydeligvis stått ubrukt en stund, og det luktet ganske innestengt og ubehagelig der da vi kom, men noen timers aktiv lufting løste det problemet. Rommene har ikke AC, men vårt lå heldigvis ut mot en innelukket hage, så det var uproblematisk å sove med åpent vindu, selv om rommet lå i første etasje.

Hotellet tilbyr fri wifi, men det er mange brukere på den samme linja, så ikke regn med at du får gjort noe særlig mer avansert enn å sjekke eposten din. Netflix er helt utelukket, og vær forberedt venting og gjentatte timeouts om du har tenkt å lese nettavisene - spesielt rundt frokosttider.

God frokostbuffet med nybakte rundstykker, egg, pølser, bacon og diverse pålegg inkludert i prisen. Det hadde vært ønskelig med ordentlig kaffe til frokost i stedet for den fæle automatkaffen hotellet velger å servere for å spare penger, men man kan vel ikke få alt man ønsker seg til en så lav døgnpris...

Hotellet ligger landlig til i utkanten av Ringkøbing, i rusleavstand fra sentrum, og ti minutter i bil fra Danmarks beste badestrand. Kombinasjonen pris og beliggenhet gjør dette til et klart førstevalg.

Dato for oppholdet: juli 2014
1  Takk, Einherje