Anmeldt 30. juni 2019

Reklame for feriesenteret via Fjord Line sine hjemmesider, samsvarer ikke med slik senteret ser ut i virkeligheten. Fikk først tilbudt en leilighet med teppe på gulvet,luktet røyk og var skitten. Gammelt interiør. På klaget Standardn i leiligheten, fikk ny leilighet. Den nye leiligheten hadde null utsikt, ingen privat ute område med tilgang til sol. Leiligheten manglet gardiner i stuen. Etterlyste gardiner,fikk beskjed om at dette var eieren sitt ansvar. Det loves fri tilgang til wifi,dette virket ikke de første dagene av ferien. Lite leke plass for barn ved leiligheten.Til tider kaotisk og trang parkering. Badelandet hadde altfor kaldt vann i bassenget. Påpekte dette til betjeningen, fikk beskjed om at vannet holdt 28 C. Kunne ikke være under vann lenge pga at vannet var for kaldt, anslår vannet til å holde temp på rundt 20 C. Vaskemaskiner for tøyvask virket ikke slik de skulle, meldte fra til betjening fikk penger igjen.
Det eneste rette ved reklamen for senteret er at det ligger sentralt til i forhold til bowling,restauranter,butikk,tur område og strand.
Bo gjerne i Søndervig, men styr unna Danland.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Footprints541357
Anmeldt 26. juli 2018

Markedsføringen leverer ikke hva den lover! Ikke reis hit! Vi kom for å være der 5 dager, to voksne og et barn på 7 år. Dette er et rimelig sted, men burde ikke kostet mer enn 10% av faktisk pris. Kanskje hele stedet burde vært stengt av for total renovasjon. Uteområder ved leiligheter virker ikke trygge, følte vi bodde på en parkeringsplass, samt leke områder i svært dårlig stand. Vi spurte om annet alternativ eller noe kompensasjon, men det fikk vi ikke. Skulle være der 5 netter, ble kun en natt før vi dro derfra. Aldri igjen Danland! Dette er ikke bra.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, runeholstj
Anmeldt 17. juli 2017 via mobile enheter

Vi var på den delen som heter Klitten, og hadde leilighet i hovedbygget. Senteret er helt ok, greie leiligheter. Men vi savnet en mer koselig atmosfære. Det ble litt lukket og litt rufsete. Dårlig renhold, men de ordnet raskt da vi sa fra.

Stranden og området er helt supert. Deilige, hvite strender. Flott å bade, surfe, jogge, sykle og gå tur. Det er en del restauranter i området, men det bærer preg av turistene. Savnet det autentiske danske. Neste gang leier vi nok heller et feriehus litt utenfor de store senterområdene.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, kjerstima
Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

Flott feriested vest for Ringkøping. Feriesenteret ligger på vestkysten med fantastisk strand og pent tilrettelagt for feriegjester. Her finnes alt man trenger av butikker. Eget badeland (enkelt) og lekeaktiviteter om været skulle være dårlig. Ca 1 time og 15 minutter til Legoland og Divskud Zoo.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, frodea806
Anmeldt 24. juli 2015 via mobile enheter

En OK uke på leilighet i Danland Søndervig. Helt OK standard til OK priser. Pass på å bestille ikke røyker, vi havnet på røyker. Badeland inkludert i prisen, skitne garderober i badeland. Overall karakter 3+

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Hans L