Anmeldt 14. mars 2018 via mobile enheter

Hotellet er den siste tiden renovert fra topp til tå, og fremstår som ett moderne hotell. Maten i restauranten er ok, ikke noe mere enn det. Savner noen enkle retter til en fornuftig pris her. Servicen er som regel meget upersonlig, noe som trekker meget ned på resultatet. Det er ikke alle rom som har kjøleskap til drikke selvom de er i samme romkategori, har du flaks, har rommet ditt kjøleskap.

Opphold: mars 2018, reiste på forretningsreise
Takk, Tore L
Anmeldt 8. november 2017

Trenger oppussing av rommene. Smale senger eldgammelt og slitent bad. Hadde ikke lyst til å bruke det.
Liten meny, dårlig hamburger.
Her må Choice ta grep hotellet Står ikke i stil til resten av kjeden.

• Opphold: november 2017, reiste på forretningsreise
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Jens G
Ronni G, Direktør på Quality Hotel Hoeje Taastrup, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2017

Tusinde tak for din tilbagemelding !

Vi arbejder hele tiden på at forbedre os selv og er glade for at modtage din feedback på, hvad vi kan gøre for at gøre det endnu mere sandsynligt, at du anbefaler os i fremtiden.

Quality Hotel Høje Taastrup er i fuld gang med en gennemgribende renovering af hele hotellet. I sommer 2015 blev hotellets konferenceområder total renoveret. I 1. kvartal 2016 åbnede vi vores helt nye restaurant og hotellets store lobby er blevet forvandlet til et atmosfærefyldt strøg med lobbybar og små hyggelige oaser. I foråret 2017 opgraderede og fuld renoverede vi 33 værelser, inkl. badeværelser –så nu er det muligt at bestille vores helt nye de-luxe værelser eller nye suiter. Senere i primo 2018 speeder vi yderligere processen op -og den 1. marts 2018 åbner vi yderligere 17 ny renoverede værelser.

Langt de fleste af vore gæster er i følge vores daglige tilfredshedsmålinger, enten tilfredse eller meget tilfredse med hotellets menuudvalg i restauranten. Ikke mindst at vi har 4 forskellige hjemmelavede burgere at vælge imellem.

Endnu engang tak for din feedback, vi lytter til vores gæster –og vi forsøger løbende at udvikle hotellet og vores services, så vi også i fremtiden, vil være et naturligt valg for området hotel og konferencegæster.

Mange hilsner
Direltør

Anmeldt 15. august 2017

Jeg hadde en overnatting på reise gjennom København. Det var stort rom, god seng og grei parkering. OK service, som man skal få. Frokosten var middels. Jeg visste hva jeg gikk til har vært her for et par år siden, det har ikke forandret seg.

• Opphold: august 2017, reiste på forretningsreise
Takk, JensPetterStrommen
Ronni G, Direktør på Quality Hotel Hoeje Taastrup, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2017

Tusinde tak for din tilbagemelding !

I september 2017, ændre vi vores morgenmadsprogram, til et nyt og spændende sortiment, hvor stort set alt er økologisk og der vil være gode valgmuligheder for gæster med fødevare allergi.

Vi er meget glade for at modtage din konstruktive feedback.
Vi vil bruge dine kommentarer, som nyttige og motiverende input i hotellets fremadrettede og positive udvikling.

Mange hilsner
Direktør

Anmeldt 2. mai 2017 via mobile enheter

Er vant med å bo på choise hoteller, men dette ble jeg dessverre skuffet over.
Grunnen til en 'treer' var middag i restauranten, dagens middag til 135kr inkl. en øl, trakk opp fra 2 til 3 i bedømmelse.

Hotellet ligger i ett lite interessant område. Dårlig med restauranter , muligheten er på shoppingsenteret.
Rommene er store, med gammelt møblement og tydelige tegn på generell slitasje. Her bør Petter Stordalen spytte i noen millioner i oppgradering.
Jeg fant også tegn på mangelfull rengjøring på rommet jeg benyttet.
Noe støy ifra jernbanestasjonen.
Standard frokost.

Opphold: mai 2017, reiste på forretningsreise
1  Takk, Morten U
Ronni G, Direktør på Quality Hotel Hoeje Taastrup, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mai 2017

Tak for dine kommentarer !

Vi arbejder hele tiden på at forbedre os selv og er glade for at modtage din feedback på, hvad vi kan Gøre for at gøre det endnu mere sandsynligt, at du anbefaler os i fremtiden.

Quality Hotel Høje Taastrup er i fuld gang med en gennemgribende renovering af hele hotellet. I sommer 2015 blev hotellets konferenceområder total renoveret. I 1. kvartal 2016 åbnede vi vores helt nye restaurant og hotellets store lobby er blevet forvandlet til et atmosfærefyldt strøg med lobbybar og små hyggelige oaser. I januar/februar 2017 opgraderede og fuld renoverede vi 33 værelser, inkl. badeværelser –så nu er det muligt at bestille vores helt nye de-luxe værelser eller nye suiter. Senere i 2017 speeder vi yderligere processen op.

Med venlig hilsen
General Manager

Anmeldt 29. mars 2017

Var på biltur og stoppet her i Taastrup. Siden togstasjonen lå like ved, tok vi S-banen inn til København. Det fungerte veldig bra. Hotellets betjening er svært imøtekommende og både maten og sengen var god.

• Opphold: mars 2017, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, hetjelt
Svar fra ledelsen:Besvart 30. mars 2017

Tusinde tak for din tilbagemelding !

Det glæder os, at du havde et godt ophold hos os -og vi ser frem til igen, at kunne byde velkommen på hotellet, næste gang du har behov for hotelophold eller konferencefaciliteter her i Høje Taastrup.Vi arbejder hele tiden på at forbedre os selv, og vi er meget glade for at modtage din konstruktive feedback.

Med venlig hilsen