ZenHotels.com
Orbitz.com
Agoda.comUSD 165
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Vi har bodd tre netter her. Har trivdes godt, men en ting har vært krevende å håndtere, nemlig temperaturen på rommet (nr. 307). Med opptil 32 gr. ute, har rommet, uten aircondition, opplevdes som en badstue. Ellers hyggelige ansatte og bra nok frokost. Et stort pluss for muligheten for å spise frokost utendørs *sydenfølelse* :)

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 19marih
Peter K, Direktør på Zleep Hotel Høje Taastrup, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2018

Kære Mari
Tak for din feedback og vi er glade for at i har nydt jeres ophold. Vi er opmærkson på at vores værelser er varmt og har købt alle bordventilator som findes i Taastup så det kan blive lidt bedre på værelserne. Heldighvis, som du også skriver har vi en udendørs terrasse som er godt beskyttet af varmen hvor man kan spise morgenmad eller middag. Jeg håber vi kan byde jer velkommen en anden gang.
Med venlig hilsen

Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Hei!
Vi ankom hotellet på ettermiddagen og fikk ett veldig dårlig rom....
Måtte ned og si ifra og etter litt diskusjon fikk vi ett nytt rom..
Bedre men med en stol til to personer
Orker ikke klage mer
Så går vi ned for og spise middag .....
Da er restauranten stengt.....
Ingen informasjon i forkant om dette..
Hvordan skal dette hotellet overleve??
Er det frokost i morgen?

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, aj100661
Peter K, Direktør på Zleep Hotel Høje Taastrup, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2018

Kære aj100661
Tak for din anmeldelse. Vi er selvfølgelig ked af at vi ikke kunne leve op til jeres forventning og i derfor ikke kunne nyde jeres ophold hos os. Vi er i gang med en totalrenovering af værelserne og er færdig med de første 50 værelser. Hvad restauranten angår er der tydelig skiltning på hotellet, med åbningstider. Vi vil tage jeres kommentarer til efterretning og sørger for at receptionen gør opmerksom på restaurantens åbningstider.

Anmeldt 22. mars 2018

Fine rom , stiile med mange gode puter og myk seng. God nattesøvn er viktig så man kan gjøre en god jobb. Personalet er til å stole på for jeg glemte igjen en verdifull gjenstand og den ble funnet og levert tilbake til meg.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, RVeum
Anmeldt 14. mars 2018 via mobile enheter

Hotellet er den siste tiden renovert fra topp til tå, og fremstår som ett moderne hotell. Maten i restauranten er ok, ikke noe mere enn det. Savner noen enkle retter til en fornuftig pris her. Servicen er som regel meget upersonlig, noe som trekker meget ned på resultatet. Det er ikke alle rom som har kjøleskap til drikke selvom de er i samme romkategori, har du flaks, har rommet ditt kjøleskap.

Dato for oppholdet: mars 2018
2  Takk, torel973
Anmeldt 8. november 2017

Trenger oppussing av rommene. Smale senger eldgammelt og slitent bad. Hadde ikke lyst til å bruke det.
Liten meny, dårlig hamburger.
Her må Choice ta grep hotellet Står ikke i stil til resten av kjeden.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Jens G
Ronni G, Direktør på Zleep Hotel Høje Taastrup, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2017

Tusinde tak for din tilbagemelding !

Vi arbejder hele tiden på at forbedre os selv og er glade for at modtage din feedback på, hvad vi kan gøre for at gøre det endnu mere sandsynligt, at du anbefaler os i fremtiden.

Quality Hotel Høje Taastrup er i fuld gang med en gennemgribende renovering af hele hotellet. I sommer 2015 blev hotellets konferenceområder total renoveret. I 1. kvartal 2016 åbnede vi vores helt nye restaurant og hotellets store lobby er blevet forvandlet til et atmosfærefyldt strøg med lobbybar og små hyggelige oaser. I foråret 2017 opgraderede og fuld renoverede vi 33 værelser, inkl. badeværelser –så nu er det muligt at bestille vores helt nye de-luxe værelser eller nye suiter. Senere i primo 2018 speeder vi yderligere processen op -og den 1. marts 2018 åbner vi yderligere 17 ny renoverede værelser.

Langt de fleste af vore gæster er i følge vores daglige tilfredshedsmålinger, enten tilfredse eller meget tilfredse med hotellets menuudvalg i restauranten. Ikke mindst at vi har 4 forskellige hjemmelavede burgere at vælge imellem.

Endnu engang tak for din feedback, vi lytter til vores gæster –og vi forsøger løbende at udvikle hotellet og vores services, så vi også i fremtiden, vil være et naturligt valg for området hotel og konferencegæster.

Mange hilsner
Ronni Guldbrandsen