Motel Spar 10(Viborg)(Mye for pengene!)
Gratis avbestilling frem til 03/08
  • Romservice
Palads Hotel(Viborg)
Gratis avbestilling frem til 04/08
Hojslev Kro(Hoejslev)
Motel Viborg(Viborg)
Oasen(Viborg)
Anmeldt 7. november 2017

Jeg bodde på Golf hotel Viborg en natt i forbindelse med en jobbreise.
Et hyggelig, mindre hotell, med flott beliggenhet ved sjøene, i umiddelbar nærhet til sentrum av byen. Hotellrommet var ikke av de største, men meget praktisk innredet, visuelt stilig, og 120-seng er mer enn stort nok til en person. Forøvrig en meget behagelig seng. Vanntrykket var ikke godt nok til at alle finurlighetene
i dusjen fungerte optimalt, men det var mulig å velge det vekk og bare bruke vanlig dusj. Servicen i resepsjonen var veldig effektiv og på alle måter vennlig og hyggelig. Ved innsjekk fikk man et kart for å finne fram til frokostsalen, noe som
tydeligvis kan være et problem for noen, men fra mitt rom gikk det fint å finne vei også uten kart. Frokosten var det ikke noe å utsette på. Nydelig utsikt til sjøen fra frokostsalen. Rommet jeg hadde var med parkett, ikke teppe, noe jeg synes var positivt. Alt i alt en fin hotellopplevelse.

• Opphold: oktober 2017, reiste på forretningsreise
1  Takk, Else-Hilde K
Anmeldt 17. mai 2017

Golfhotell, her har vi bodd 6 ganger de 12 siste åra. Vi er en gjeng golfere og synes servicen er veldig god. Hotellet har gode golfpakker, prisene er rimelige. Rommene er helt greie. Lave senger med myke madrasser. "Masasjedusjer" men for lite trykk på vannet. Boblebad, innendørs svømmebasseng og Biliard bord alt gratis. Frokosten er god med det mest vanligste. Middagene er gode. Hotellet ligger bare en liten spasertur fra sentrum. Alt i alt et rimelig familie hotel.

• Opphold: mai 2017, reiste med venner
Takk, Kristen T
Anmeldt 17. august 2016

Vi har bodd her i 4 år, første gang for 6 år siden. Dessverre trenger nå hotellet fornyelse, det er merkbart slitt enkelte steder. Bassenget var kaldt. Det er også faciliteter som solarium, boblebad og biljard her. Eget lekerom for barna. Naturskjønn beliggenhet, med kort avstand både til sentrum av byen og lekeområder samt vakre hager. På lekeområdet er det svært billig servering av junkfood i en liten bod, og utleie av båter og elektriske motorsykler/ATV for de aller minste. Rommene er svært små, dvs. det ikke er merkbare forskjell på et vanlig dobbeltrom og et såkalt familierom (med unntak av at det blir satt inn ekstra senger i rommet...)

• Opphold: august 2016, reiste med familie
Takk, Dagny B
Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

Vi bodde på hotellet i fire netter, i forbindelse med et bryllup på Golf Salongen. Hyggelig og serviceinnstilt personale i resepsjonen både før og under ankomst. Nydelig uteområde og sentrum i kort gåavstand fra hotellet. Hotelfrokosten var veldig god. Hotellrommet vi fikk var veldig fint, bortsett fra badet som luktet kloakk for hver gang dusjen ble satt på. Alt i alt, et veldig trivelig og flott hotell - som var en perfekt setting for et bryllup :)

Opphold: juli 2016, reiste som et par
Takk, Ragnhild P
Anmeldt 20. juli 2016

Hvordan dette hotellet kan være ett 4*-stjerners hotell vet ikke jeg, men det er det ikke. Slitt og trenger fornyelse. Fikk tildelt ett familierom for 4 med en dobbeltseng og en soveseng på maks 12kvm inkl bad og gang. Fikk etterpå tildelt to dobbeltrom da de ikke hadde andre familierom tilgjengelige. Lytt mellom rommene/gang mm. men Ikke mange rom med god utsikt. Helt grei standard, men små rom. Servicen fra betjeningen upåklagelig. Frokostbuffeten som forventet, ikke ekstraordinær. Prisen for oppholdet levelig. Beliggenheten er bra ift sentrum. Svømmebassenget kaldt, men greit for barna :-) Ville nok uansett vurdert andre hotell i Viborg før vi igjen hadde valgt dette hotellet.

• Opphold: juli 2016, reiste med familie
Takk, omykle