“Fantastisk pizza!”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Nydelig pizza, kanskje den beste jeg har smakt. De andre i vår familie, med sine pizzaer var også storfornøyde. Hyggelige kelnere og lokalt, godt øl. Alt i alt helt topp! Vi kommer helt sikkert tilbake.

Takk, Stay40369389125

Anmeldt 3. juli 2019

Familie på 5, alle med forskjellige ønsker. Alle får varm og god mat samtidlig. Veldig bra opplevelse. Kommer tilbake ved andre anledninger

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Arvid B
Anmeldt 24. juni 2019 via mobile enheter

Tok turen hit etter anbefaling fra hotellet. Hyggelig betjening i et lite lokale som desperat forsøker å minne folk på at dette er en italiensk restaurant. Pizza var ujevnt stekt og bacon var dårlig stekt. Men prisen på måltidet var riktig hyggelig.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, Kåre Inge S
Anmeldt 11. august 2017 via mobile enheter

Dette var en skuffende opplevelse. To av oss bestilte spagetti carbonara. Det vi fikk servert har ingenting med carbonara å gjøre, retten burde de kalt fløtesuppe med pasta og noen mikroskopiske baconbiter. Den siste i vårt følge bestilte pizza, denne var mer eller mindre smakløs. Frarådes hvis man vil ha italiensk mat.

Dato for besøk: august 2017
Takk, jahnoves
Anmeldt 1. august 2016

Vi kom uanmeldt og ba om et bord for to. Vi ble slitent tilvist plass av en kelner som ikke ga øyekontakt.Bestemte oss for lasagne og husets rødvin, tenkte spørre om andre viner også ble servert på glass.

Stedet var godt besøkt, også en del kunder som hentet take-away, men ikke på noen måte fullt.

Etter et drøyt kvarters venting uten noen kontakt med betjeningen, gikk vi.

Dato for besøk: august 2016
2  Takk, Haakon N

Reisende som så på Restaurant Pavarotti Viborg, så også på

Har du vært i Restaurant Pavarotti Viborg? Del dine erfaringer!