Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Enkelt hotell med litt nytt og litt gammelt. Eldre bad- ny seng. Mest av alt- veldig rent og ordentlig. Litt imponerende å få et bad med egen kran for varmt og kaldt vann så fresht. Vi fikk problemer med middag- måtte spise på campingen. Hotellet har tatt tydelig smittevernsansvar og stengt restauranten. Frokost ble ypperlig gjennomført slik at lite måtte berøres - servering og bordservering.

Takk for godt opphold-

Takk, helenell72
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Fint rom med balkong. God frokost. Veldig hyggelig og hjelpsom betjening. Fikk hjelp til å finne bussavganger østover. Flott bakgård. Ved kaia er det også en foodtruck som serverer veldig gode smørbrød.

Dato for oppholdet: juli 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, Tom3041
Anmeldt 2. august 2018

Vi var 2 par som bodde her 2 netter i juli 2018. Målet for oppholdet var å gå Dronningstien.
Vi hadde bestilt taxi for å bli fraktet opp til Røte, taxien dukket ikke opp, men den hyggelige damen i resepsjonen på hotellet kjørte oss opp med sin bil. Kjempeservice :-)
Spiste middag her 2 kvelder, god mat, god service. Noe kaotisk i frokostsalen da vi spiste samtidig som en buss med asiatiske turister.

Dato for oppholdet: juli 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, inulber
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Vi var 14 personer i alder fra 7 år til 81 som booket inn på hotellet etter at de fleste hadde gått den fantastiske turen. Vi ble tatt veldig godt i mot. Hadde bestilt middag til hele gjengen. Kom til et fint dekket langbord. Ungene ble sysselsatt med fargeblyanter og utfordrende fargekort mens vi bestilte fra en a la carte meny. Maten var veldig god og servicen upåklagelig. Det samme gjaldt frokosten der betjeningen hele tiden passet på at det var kaffe i koppene.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, gunvoro361