Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og helt utrolig kokker. De kan gjøre all slags varianter på maten. Veldig god opplevelse. Anbefales. Utmerket service. Idyllisk omgivelser og en veldig koselig uterestaurant. Det var lite vegetarmat på menyen, men klarte å levere et herlig vegetar måltid. Anbefales å gå her!

Romtips: Eat here
Takk, Aleksander T
Anmeldt 12. august 2020

Hotellet er renovert og ser relativt bra ut. Greit renhold på fellesområdene og i cafe.
Men på rommet opplevde vi å få skittne sengetøy. Frokosten drar også ned, når man betaler en såpass stiv pris så forventer man varme rundstykker og ferskt brød til frokost.
Nabo bordet fikk muggent brød, det vi fikk var tørt. Og rundstykket var ikke nystekt.
Ellers syns jeg det var en veldig enkel frokost sammenlignet med andre hotell.
Pluss for hyggelig personale og god kaffe.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 624jof172
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Enkelt hotell med litt nytt og litt gammelt. Eldre bad- ny seng. Mest av alt- veldig rent og ordentlig. Litt imponerende å få et bad med egen kran for varmt og kaldt vann så fresht. Vi fikk problemer med middag- måtte spise på campingen. Hotellet har tatt tydelig smittevernsansvar og stengt restauranten. Frokost ble ypperlig gjennomført slik at lite måtte berøres - servering og bordservering.

Takk for godt opphold-

Takk, helenell72
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Fint rom med balkong. God frokost. Veldig hyggelig og hjelpsom betjening. Fikk hjelp til å finne bussavganger østover. Flott bakgård. Ved kaia er det også en foodtruck som serverer veldig gode smørbrød.

Dato for oppholdet: juli 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, Tom3041
Anmeldt 2. august 2018

Vi var 2 par som bodde her 2 netter i juli 2018. Målet for oppholdet var å gå Dronningstien.
Vi hadde bestilt taxi for å bli fraktet opp til Røte, taxien dukket ikke opp, men den hyggelige damen i resepsjonen på hotellet kjørte oss opp med sin bil. Kjempeservice :-)
Spiste middag her 2 kvelder, god mat, god service. Noe kaotisk i frokostsalen da vi spiste samtidig som en buss med asiatiske turister.

Dato for oppholdet: juli 2018
  • Reisetype: Reiste med venner