Anmeldt 31. juli 2016

Fin plass og være. Ren og pent. Hyttene begynne og bli litt slitte så kanskje renovere litt så blir det utmerket. Vi hadde 2 varme solfylte dager i Mikkel parken så vi hadde nydelig ferie. Kommer nok tilbake vi alså

Romtips: 23 var fin og innafor pokestop☺️
Takk, Feartheapple
Anmeldt 26. juli 2016

Storfamilien koste seg med god mat og hyggelig samvær på kjekke hytter. De små i familien hadde gode muligheter for lek og bading. Det ble og to dager i Mikkelparken. Noe vi på alle måter vil anbefale til andre.

Takk, randfur
Anmeldt 25. juli 2016

Hatt 3 dager i hytte med 2 små og barn. Kjempe flott plass, storkoste seg i basseng,mikkelparken og strand. Kjempe fin og renslig camping. Lite bråk og stille og fint. Kan anbefale til alle småbarnsforeldre.

Takk, therese_alvheim
Anmeldt 25. juli 2016

Vi tar fem overnattinger hver sommer med min bror. Det er da fint at hytten er stor og har to toalett. Tilkomsten er også god. Fint at hytten også har en liten terasse. Fint at hytten er utstyrt med et godt TV med greie kanaler.
Fint at vi endelig fikk komme med en slik tilbakemelding.

Takk, jostliv
Anmeldt 25. juli 2016

Kjempe koselig, og nydelig plass. Mye gøy for barna. Oppvarmet basseng, egen plass for se små. Kjekk lekeplass. Store, koseloge og rene hytter. Angrer på at vi ikke hadde flere dager. Her skal vi tilbake :)

Takk, May Elin D