PC
kr 1 781
    kr 1 781
4.6 km fra Mikkelparken Ferietun
kr 1 846
Ingen gebyrer, bare gode tilbud
    4.5 km fra Mikkelparken Ferietun
      kr 950
    7.3 km fra Mikkelparken Ferietun
    Se flere hoteller i Kinsarvik
    Anmeldt 9. juli 2023

Vi fikk tildelt en hytte i første rekke ned mot vannet, og hadde en nydelig utsikt. Hytta var romslig og grei. Vi hadde med egne dyner og puter, og madrassene var helt ok. Helt greit bad. Det nødvendigste av kjøkkenutstyr for enkel matlaging. Deilig oppvarmet badebasseng, men litt trangt om plassen der. Stille og rolig om kvelden og natta.

Dato for oppholdet: juli 2023
    Takk, Vivpriw
    Anmeldt 7. april 2023

Selve opplevelsen og utsikten er veldig bra, det er koselig å være her, men det var en ting vi ikke likte. Det var dårlig gjort av de som jobber her. Vi ringte og spurte om vi kunne ta med 2 hunder, selv om det står at det ikke er lov med hunder. De svarte «Nei fordi det er folk som er allergisk mot hunder og vi vil ikke tillate noen å ta med seg kjæledyr, med mindre de sover i bilen». Vi sa at det var greit. Når vi kom til hytten, såg vi at nabo hytten hadde 2 hunder med seg, 1 stor og 1 liten en som var hele tiden inn i hytten og utenfor hytten. Vi skjønte ikke hvorfor de fikk lov å ta med seg 2 hunder og vi ikke fikk lov. Når vi gikk og sa det til resepsjonen, så prøvde de å finne på en unnskyldning om at de var ute og ikkje inn i hytten, når vi sa at vi så når hundene gikk ut av hytten. Vi får håpe at vi ikke opplever det samme neste gang. Hvis vi gjør det så er det veldig skuffende.

Dato for oppholdet: april 2023
    Takk, Bianca C
    Anmeldt 12. juli 2022 via mobile enheter

Visste veldig lite om stedet på forhånd, men overrasket veldig. Sitter igjen med en god opplevelse for hele familien. De ansatte var i tillegg meget hyggelig- spesielt Synne i resepsjonen var meget hjelpsom og trivelig, takk igjen for et kjekt opphold😊

Dato for oppholdet: juli 2022
    Takk, praisejeebus
    Anmeldt 5. juli 2022 via mobile enheter

Mikkelparken ferietun er et idyllisk feristed, spesielt for barnefamilier. Her er det mye gøy å finne på, og ikke minst kort avstand til Mikkelparken. Hyttene er praktiske tilpasset ulike størrelser på familier. Rengjøring og vedlikehold kunne dog vært noe bedre.

Vi gleder oss alltid til å reise tilbake hit hvert år.

Romtips: Book plass/hytte tidlig. Her er det ofte fullbooket.
    Dato for oppholdet: juli 2022
    Takk, Camillastromo
    Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Veldig kjekk plass som vi gjerne drar tilbake til, men flere dager. Må være tidlig ute med bookingen, for det blir fort fullt.

Bodde i hytte til 6 personer, og denne var helt topp. Ok planløsning og rom. Veldig praktisk at det var aircondition i hyttene da det var mulighet for å kjøle hytten ned før legging. Var veldig greit det var gå avstand til mikkelparken, og en ikke trengte å kjøre bil.
    Fin lekeplass for de minste, samt oppvarmet basseng.
    Eneste eg må trekke ned på hyttene var rengjørningen, vi bodde bare 1 natt, men det var spindelvev og dyr i hvert hjørne omtrent og masse smuler mellom sprekkene i sofaen. Dette trakk veldig ned desverre. Lite kanaler på parabolen, og ikke mulighet for å koble seg på altibox/tv sumo.

Prøvde ikke buffen på tunet. Men kort avstand til spar butikk, og den var bra, lekebutikk/interiør i kjelleren av bygget.
    Men må virkelig skryte av restauranten Gløyp, fantastisk mat og service. Verdt et besøk når en er i Kinsarvik.

Romtips: Vær tidlig ute med bookingen
    Takk, Getaway59787246555